Italijos stiklas išleido savo novatorišką 2024 m. kolekciją su baldais iš neįtikėtinų protų Michaelas Anastassiadas, Piero Lissoni, Filipas Starkas, Patricija Urkiolair Yabu Pushelbergas, kur stiklas buvo transformuotas ir interpretuojamas iš naujo, vadovaujantis kiekvieno projekto koncepcija. Skaitykite toliau, kad pamatytumėte, ką jie sugebėjo pasiekti!
The Kazimiero konsolė ir Kazimiero stalas yra Michaelas Anastassiadas“ pirmieji darbai, sukurti kartu su „Glas Italia“. Skulptūriniai ir rafinuoti geometriniai dizainai įkvėpti menininko Kazimiro Severinovič Malevič ir jo mėgstamo geometrinio abstrakcionizmo. Kiekvienas „Kazimir“ gabalas pagamintas iš specialiai grūdinto dvipusio, žalios spalvos rūgštimi ėsdinto stiklo arba laminuoto dvipusio rūgštimi išgraviruoto itin lengvo stiklo lakštų. Abiejų tipų stikluose naudojamas specialus UV sujungimo metodas, padedantis išlaikyti aštrius kampus ir nematomas siūles.
Piero Lissoni prideda dvi naujas idėjas į 2024 m. katalogą su Santykis rašomasis stalas ir Obliquo atviri saugojimo įrenginiai. Aukštos kokybės medžiagos leidžia minimaliam dizainui ir tikslioms detalėms pakelti kiekvieno kūrinio paprastumą. Dėžės formos santykis yra mažas ir turi didelį vizualinį poveikį. Lissoni sukūrė stalą naudodamas 10 mm grūdinto rūkyto stiklo dėžutes, kurios yra klijuotos 45 laipsnių kampu, konsolės ir perdengtos papildoma atrama iš minimalių juodo chromo metalinių jungčių. Santykis atsveria suskirstytą kairę pusę su vientisa matinės juodos spalvos pelenų kojele dešinėje. Horizontalioje dėžutėje, pagrindiniame rašomojo stalo paviršiuje, telpa vientisas juodos spalvos peleninis stumdomas stalčius su aksominiais įdėklais, o kitos dvi dėžutės gali būti naudojamos kaip daiktadėžė. Šiuos skyrelius galima įsigyti iš rūkyto stiklo arba su galine panele ir spalvotu permatomu stiklu.
Lissoni Obliquo atvirose saugyklose taip pat naudojamas įstiklinimas, šiuo atveju 4 ir 6 mm laminuotas stiklas su poliruotu šlifuotu kraštu, kuris termiškai sandarinamas 45 laipsnių kampu. Kiekvienos detalės išorėje yra šviesus veidrodinis chromas, o vidinis veidrodis yra nepermatomas ir iškraipytas atspindys.
Filipas Starkas pateikė tris eksperimentinius, sudėtingus dizainus naudojant stiklą. The Kompresinis valgomasis stalas, Kristalinė taburetėir du Menteur veidrodžiai kiekvienas yra kupinas charakterio ir Starcko stiliaus. „Kaip ugnis ir vanduo, stiklo ir medžio santuoka yra technologinis stebuklas“, – sako Phillipe’as Starckas.
The Kompresinis valgomasis stalas sujungia stiklą, medžio masyvą ir chromuotą plieną naudojant blokavimo sistemą. Stačiakampių pietų stalų serijoje naudojamas 19 mm skaidrus stiklas viršui ir 24 mm grūdintas skaidrus stiklas pagrindui. Vieniša ąžuolo masyvo sija eina per abiejų kampuotų kojų centrą, kad būtų suteikta atrama, o prie sijos skylių pridedami chromuoti metaliniai pleištai, kad pritvirtintų stiklo lakštus. Rinkitės iš dviejų apdailų: giliai šepečiu ir vašku arba suanglėjusiu.
Su dideliu atsparumu apkrovai ir stabilumu, Starck’s Kristalinė taburetė yra įspūdingas žygdarbis, pagamintas naudojant tik stiklą. Dėkojame su UV spinduliais surištą 4 mm grūdintą skaidrų stiklą ir novatoriškus gamybos procesus. Siluetas ir veidrodiniu būdu poliruotos nerūdijančio plieno kojelės yra vyšnia ant torto, kad būtų galima naudoti kaip taburetę arba šoninį staliuką. „Sėdėti yra gerai, bet sėdėti ant nieko yra poetiškiau”, – pastebi Starckas.
Keturi įgaubti arba išgaubti veidrodžiai – priklausomai nuo sidabrinio veido – sudaro Starck’s Mentorius šeimai naudojant sudėtingą kreivumo techniką, kuri dar niekada nebuvo įgyvendinta. Kiekvieno veidrodžio centras atskleidžia aiškų vaizdą, kaip ir tikėtasi, tačiau kraštai stebėtinai dalijasi deformuotu atspindžiu, todėl Menteur yra praktiškas ir įdomus. Kiekviename veidrodyje naudojamas vienas itin skaidraus stiklo lakštas, kuris yra išlenktas aplink visą perimetrą, naudojant sudėtingus lenkimo būdus, prieš jį rankiniu būdu sidabruojant. Jis yra dviejų dydžių: apvalus veidrodis ir stačiakampio formos, kurį galima pakabinti vertikaliai arba horizontaliai. Įgaubtos versijos nugarėlė gali būti sidabrinės arba oranžinės spalvos Pantone 163C.
Patricia Urquiola Babar stalai tęsti dizainerio darbo su perdirbtu stiklu tyrimus. Apvalūs aukšti ir žemi stalai gaminami naudojant 100 % perdirbtų neapdoroto stiklo smėliukų ir stiklo šukių mišinį, kiekvienas rankų darbo gabalas turi netaisyklingų paviršių. Šis meistriškumas tik padidina be galo daugkartinio naudojimo medžiagos, pavyzdžiui, stiklo, žavesį ir galimybes. Lengvai surinkite ir išardykite kojeles naudodami metalinių plokščių sistemą. Babar yra penkių skirtingų spalvų: ledo, nefrito, molio, medaus ir levandų.
Turbūt žaismingiausias „Glas Italia“ papildymas šiais metais yra „Urquiola“. Remis, žemas stalas ir konsolė, kurioje panaudota medinė konstrukcija, laminuota įvairių spalvų stiklo plytelėmis. Ar matote vizualinę perspektyvos iliuziją? Plytelių mozaikos forma ir padėtis sukuria aksonometrinę projekciją, naudojant lygiagrečius. Kiekvienas stalas komplektuojamas su visiškai funkcionaliu, nematomu stalčiumi, kuriame galėsite laikyti vertingus daiktus ir paslaptis.
Nauji „Glas Italia“ asortimento papildymai baigiasi Yabu Pushelbergas pratęsimas Ollie kolekciją, prie kavos staliuko ir pernai išleisto totemo knygų spintos prisijungia konsole. Estetiškas baldas turi lenktą, ypač skaidrų stiklo gabalą, skirtą laikyti po pagrindiniu paviršiumi. Stalčius dengtas blizgiu purpuriniu-alyviniu lakuotu stiklu, o vertikalus stovas – 12+12mm laminuotas grūdintas stiklas su Trasparenti Colorati 120.
Norėdami sužinoti daugiau apie „Glas Italia“ 2024 m. leidimus, apsilankykite glasitalia.com.