Paryžiaus mados savaitėje pristatytas, Yves Salomonbendradarbiaujant su Chapo kūrimaspristatė keletą pergalvotų kūrinių, įskaitant L01 Lova, S31 Osmanas, S11 kėdė, S10 fotelisir D19 balansinės rankos lempakiekvienas papuoštas išskirtiniu kirpimo dizainu. Tvarumas visada yra dizaino priešakyje, baldams nereikia techninės įrangos, klijų ar smeigių, o visos naudojamos kirpimo medžiagos buvo regeneruotos medžiagos.
Paroda Paryžiuje žiūrovui suteikė galimybę pažvelgti į dirbtuvių, gaminančių dirbinius, užkulisius ir meistriškumą, kuris gaminamas nuo pradžios iki pabaigos. Originalių kūrinių atranką iš privačios kolekcijos taip pat pristatė Yves Salomon ir Tamara Taichman. Visi rankų darbo dizainai žymi bendrą šio bendradarbiavimo etosą – kruopštų išskirtinių medžiagų tiekimą, kartų žinias ir ekspertų jautrumą prabangos prekių detalėms.
The S31 Osmanas yra unikalus daugeliu atžvilgių. Taip pat naudojami kaip sėdynė ar taburetė, dailūs, tačiau šiuolaikiški spalvų takai, besidriekiantys viršuje, yra vienu metu retro ir šiuolaikiški. Pagarba jo šeštojo dešimtmečio pradžioje, tačiau kartu įkūnija rafinuotumą, kurį pažinome ir pamilome iš Yveso Salomono. Visos kirpimo detalės yra pagamintos rankomis, pabrėžiant visos kolekcijos kokybės lygį.
The S11 kėdėiš pradžių pagamintas iš odos, šioje geometrinėje, neryškioje versijoje įgauna malonų atnaujinimą. Drąsus kontrastas ir dekoratyvus raštas dera prie sudėtingų stalių dirbinių, suteikdami susidomėjimo jau ikoniška forma. Dėl griežtų kėdės linijų raštas atrodo dar įnoringesnis, linksmesnis ir patrauklesnis tiek žiūrovui, tiek naudotojui.
Veiksmingai užimanti erdvę S10 fotelis gerai nešioja savo naują paltą. Juostos, taškai ir didelis kontrastas rašte jaučiasi gaiviai, tačiau spalvų paletė yra daug labiau septintojo dešimtmečio. 2024 m. karaliauja sumanios detalės ir linksmos spalvos. Šis bendradarbiavimas įkūnija tuos idealus ir tai daro netikėtoje medžiagoje. Nuo glotnios odos iki pliušinio kirpimo – naujoji atmosfera yra švelnesnė, spalvingesnė ir atlaidesnė.
The L01 Lova iš pradžių buvo sukurtas kaip specialus užsakymas rašytojui Samueliui Beketui 1959 m. Taip pat žinomas kaip Godot lova, sumaniai pavadinta pagal Becketto pjesę „Belaukiant Godo“. Po poros metų pervadintas, L01 bus žinomas kaip ikoniškas pirmosios Chapo kolekcijos 1963 m. kūrinys. Lova yra gerai žinoma dėl savo paprastų ir šiek tiek griežtų linijų, taip pat ikoniškų dėžės sujungimų išilgai kampų. Dėl savo universalumo ir santūrumo jis yra puikus kabrioletas, puikiai tinkantis kaip lova, suolas ar kušetė.
The D19 balansinės rankos lempa įgauna naują atspalvį, tiek pat naudojamas, nesvarbu, ar jis įjungtas, ar išjungtas. Elegantiškų proporcijų kabantis kubas, atspalvis taip pat apmuštas kirpimu. Tai neleidžia šviesai patekti per šešėlį, o šviesa gali išeiti per viršų ir apačią. Šiam ypatingam bendradarbiavimui Yves Salomon sukūrė intarsinį abažūrą, skleidžiančią šiltą šviesą, kuri šviečia ant lempos guobos pagrindo, todėl ji švyti.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie Yves Salomon x Chapo Création bendradarbiavimą, apsilankykite yves-salomon.com.
Fotografavo Laora Queyras.