Paryžiaus mados savaitėje pristatytas, Yves Salomonbendradarbiaujant su Chapo kūrimaspristatė keletą pergalvotų kūrinių, įskaitant L01 Lova, S31 Osmanas, S11 kėdė, S10 fotelisir D19 balansinės rankos lempakiekvienas papuoštas išskirtiniu kirpimo dizainu. Tvarumas visada yra dizaino priešakyje, baldams nereikia techninės įrangos, klijų ar smeigių, o visos naudojamos kirpimo medžiagos buvo regeneruotos medžiagos.

Paroda Paryžiuje žiūrovui suteikė galimybę pažvelgti į dirbtuvių, gaminančių dirbinius, užkulisius ir meistriškumą, kuris gaminamas nuo pradžios iki pabaigos. Originalių kūrinių atranką iš privačios kolekcijos taip pat pristatė Yves Salomon ir Tamara Taichman. Visi rankų darbo dizainai žymi bendrą šio bendradarbiavimo etosą – kruopštų išskirtinių medžiagų tiekimą, kartų žinias ir ekspertų jautrumą prabangos prekių detalėms.

Yves Salomon apvali taburetė medinėmis kojelėmis turi spalvingą, abstraktaus rašto pagalvėlę, pastatytą ant plytelėmis išklotų grindų patalpose.

The S31 Osmanas yra unikalus daugeliu atžvilgių. Taip pat naudojami kaip sėdynė ar taburetė, dailūs, tačiau šiuolaikiški spalvų takai, besidriekiantys viršuje, yra vienu metu retro ir šiuolaikiški. Pagarba jo šeštojo dešimtmečio pradžioje, tačiau kartu įkūnija rafinuotumą, kurį pažinome ir pamilome iš Yveso Salomono. Visos kirpimo detalės yra pagamintos rankomis, pabrėžiant visos kolekcijos kokybės lygį.

Yves Salomon medinė taburetė su spalvinga apvalia pagalvėle yra šalia laiptų apačios ant plytelėmis išklotų grindų.

Keturios medinės Yves Salomon kėdės su ryškių raštų audinio sėdynėmis ir atlošais, išdėstytos saulės apšviestame kambaryje su šviesiomis užuolaidomis ir plytelėmis išklotomis grindimis.

The S11 kėdėiš pradžių pagamintas iš odos, šioje geometrinėje, neryškioje versijoje įgauna malonų atnaujinimą. Drąsus kontrastas ir dekoratyvus raštas dera prie sudėtingų stalių dirbinių, suteikdami susidomėjimo jau ikoniška forma. Dėl griežtų kėdės linijų raštas atrodo dar įnoringesnis, linksmesnis ir patrauklesnis tiek žiūrovui, tiek naudotojui.

Medinė Yves Salomon kėdė su austa atlošu ir sėdyne su juodai baltu geometriniu raštu, pastatyta ant plytelėmis išklotų grindų priešais mūrinę sieną.

Kambaryje su rudomis plytelėmis išklotomis sienomis ir rudomis plytelėmis išklotomis grindimis pastatyta medinė Yveso Salomon kėdė su spalvingomis dryžuoto audinio pagalvėlėmis.

Yves Salomon medinė kėdė su spalvinga austa pagalvėlė, pastatyta šalia medinio stalo su neryškiu languotu fonu.

Yves Salomon medinėje kėdėje yra geltonos, baltos ir mėlynos spalvos languota pagalvė ir atlošo užvalkalas. Saulės šviesa meta šešėlius ant plytelėmis išklotų grindų. Fone iš dalies matomos baltos užuolaidos.

Medinė Yves Salomon kėdė su raštuota apmušalais pritaisyta prie medinės dailylentės sienos. Saulės šviesa meta šešėlius ant sienos ir kėdės.

Veiksmingai užimanti erdvę S10 fotelis gerai nešioja savo naują paltą. Juostos, taškai ir didelis kontrastas rašte jaučiasi gaiviai, tačiau spalvų paletė yra daug labiau septintojo dešimtmečio. 2024 m. karaliauja sumanios detalės ir linksmos spalvos. Šis bendradarbiavimas įkūnija tuos idealus ir tai daro netikėtoje medžiagoje. Nuo glotnios odos iki pliušinio kirpimo – naujoji atmosfera yra švelnesnė, spalvingesnė ir atlaidesnė.

Yves Salomon medinės kėdės kampas su spalvinga, raštuota audinio sėdyne ir atlošu, pastatyta prie medinės dailylentės sienos.

Minimalistinis medinis Yves Salomon kušetė su tamsiu čiužiniu ir cilindrine pagalve yra pastatyta prieš aukštas, permatomas baltas užuolaidas saulės apšviestame kambaryje.

The L01 Lova iš pradžių buvo sukurtas kaip specialus užsakymas rašytojui Samueliui Beketui 1959 m. Taip pat žinomas kaip Godot lova, sumaniai pavadinta pagal Becketto pjesę „Belaukiant Godo“. Po poros metų pervadintas, L01 bus žinomas kaip ikoniškas pirmosios Chapo kolekcijos 1963 m. kūrinys. Lova yra gerai žinoma dėl savo paprastų ir šiek tiek griežtų linijų, taip pat ikoniškų dėžės sujungimų išilgai kampų. Dėl savo universalumo ir santūrumo jis yra puikus kabrioletas, puikiai tinkantis kaip lova, suolas ar kušetė.

Raštuotas Yves Salomon kilimas su rudais ir žaliais dryžiais su baltais taškais baltų užuolaidų fone.

Modernus minimalistinio dizaino interjeras su mediniu suoliuku, geometriniais Yveso Salomono pakabinamais šviestuvais, dideliu akmeniniu stulpu ir laiptais. Kambaryje yra neutralūs atspalviai ir dideli langai, į kuriuos patenka natūrali šviesa.

Ant didelės akmeninės sienos pritvirtinto medinio horizontalaus strypo kabo mažas zigzago rašto Yves Salomon pakabinamas šviestuvas. Siena turi tekstūruotą paviršių ir žemiškus tonus.

The D19 balansinės rankos lempa įgauna naują atspalvį, tiek pat naudojamas, nesvarbu, ar jis įjungtas, ar išjungtas. Elegantiškų proporcijų kabantis kubas, atspalvis taip pat apmuštas kirpimu. Tai neleidžia šviesai patekti per šešėlį, o šviesa gali išeiti per viršų ir apačią. Šiam ypatingam bendradarbiavimui Yves Salomon sukūrė intarsinį abažūrą, skleidžiančią šiltą šviesą, kuri šviečia ant lempos guobos pagrindo, todėl ji švyti.

Kvadratinis, įvairiaspalvis Yves Salomon pakabinamas šviestuvas kabo moderniame saulės apšviestame interjere su didelėmis plytelėmis išklotomis sienomis.

Norėdami gauti daugiau informacijos apie Yves Salomon x Chapo Création bendradarbiavimą, apsilankykite yves-salomon.com.

Fotografavo Laora Queyras.

Užaugusi Niujorke Arijai suteikė unikalų požiūrį į meną ir dizainą, nuolat siekdama pasinerti į naujus projektus. Aistringa kepėja, nerti ir makaronų gamintoja, rankų darbas ir asmeninis prisilietimas yra svarbiausias dalykas, kurį ji mėgsta pastatytoje aplinkoje. Už miesto ribų jai patinka vaikščioti pėsčiomis, važinėti dviračiais ir mokytis erdvės.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -