Ko gero, „didžiausias“ metų laikas aptarti spalvą yra ruduo. Būtent tada pasiekia visos mados tendencijų ataskaitos, kai dažų kompanijos ir panašiai pradeda skelbti savo Metų spalvą ir apskritai, kai visi pradeda kalbėti apie tai, kas mūsų gali laukti, kai kalendorius persikels. Žinoma, tendencijos atsinaujina ne tik sausio 1 d. (ar rugsėjo 1 d.), bet po Darbo dienos oras visada dvelkia naujovių elektra.

Viena iš galingiausių praėjusių metų spalvų tendencijų buvo raudona (nesvarbu, ar tai buvo tikėtasi, ar netikėta jums ir jūsų namams), tačiau horizonte yra dar kažkas, ir aš nebuvau ja visiškai parduotas… iki šiol.

Ne paslaptis, kad mada daro įtaką mūsų namams, todėl kai pamačiau keletą pranešimų (įskaitant šį iš „The Everygirl“), kuriuose oranžinė spalva nurodoma, man kilo abejonių. Žinoma, oranžinė spalva yra sudėtinga dirbti (ar nešioti), nebent, žinoma, paslinktumėte ją aplink spalvų ratą, kad joje būtų šiek tiek daugiau rudos (terakota) arba šiek tiek raudonesnės (rūdžių ar imbiero).

Bet tada, kai dirbau prie praėjusios savaitės vitražų, radau šį „Reath Design“ koridorių, kurio negalėjau išmesti iš galvos. Jis permirkęs sodriais oranžiniais dažais, subalansuotas kreminiu persikiniu tonu ant lubų ir atgaivintas tonų kaleidoskopu ant durų plokščių.

Pavyzdžiui, jei šis kambarys būtų buvęs raudonas, jis vis tiek būtų buvęs gražus, bet būtų buvęs INTENSyvus, priklausomai nuo konkretaus atspalvio. Tačiau ši žemiška oranžinė spalva yra svetinga, šilta ir jauki. Jis puikiai suveikė su kitomis septyniomis spalvomis, demonstruotomis kompaktiškoje vietoje. Tai buvo choro linijos dalis, o ne pagrindinis veikėjas. Ir man tai patiko.

Ar aš… myliu… oranžinę dabar? A? Ar mano smegenys tiesiog bandė peršokti į ankstyvą vagą, kol jos tapo per didelės, kad galėčiau pasakyti: „Aš žinojau, kad tai bus dalykas“? Ar aš ką tik buvau pasiruošęs rudeniui, kai viskas, kas yra oranžinė, visada karaliauja? Ar aš tik reagavau į šį konkretų kambarį? Teko kastis giliau.

Taigi aš padariau tai, ką darau visada: grįžkite į savo išsaugotų vaizdų archyvą, kad pamatytumėte, ką galiu rasti, ir pažiūrėkite, kokius susijusius įrašus galėčiau gauti iš jo. Iš karto radau šį vaikų kambarį, kurį prieš kelias savaites pažymėjau dizainerio Henri Fitzwilliam-Lay, kuris pasirodė viename iš mano mėgstamiausių „House & Garden“. Man patiko, kad oranžinė spalva buvo ne „žvaigždė“, o turkio spalvos lovos ir citrininio kilimėlio inkaras. Jis jaučiasi „įmontuotas“ į sieną, nes spalva perkeliama ant lango korpuso ir lango sėdynės apatiniame dešiniajame vaizdo kampe. Jei šiek tiek žvilgčioju rankiniu būdu ir uždengiu apelsiną ranka, tai tikrai mielas kambarys, bet jam trūksta gylio. Kambariui *reikia* oranžinės spalvos.

Žinau, kad šis miegamojo vaizdas gali būti šiek tiek baisus kai kuriems neutraliems mėgėjams, todėl mano žvilgsnis užkliuvo už šio katalogo kadro iš Joybird, kurį sukūrė senas mano kolega Kyle’as Schunemanas. Kitu atveju neutralioje svetainėje yra ryškiai oranžinė aksominė sofa. Teoriškai ši erdvė veiktų su *bet kokia* paryškinta spalva kaip atskira pagrindinės spalvos akimirka, tačiau oranžinė puikiai sugeria šilumą akmeninėje sienoje dešinėje ir kitus medžio elementus (pvz., fortepijoną!) .

Ir kadangi mano Floridos universiteto DNR yra giliai, šiek tiek oranžinės ir mėlynos spalvos (mūsų mokyklos spalvos) man visada atrodo kaip laimėjimų derinys. „Summer Thornton“ pasirinko daugiau moliūgų, o ne mandarinų atspalvį, o tada įmaišė daug mėlynos spalvos įvairaus intensyvumo, kad išlaikytų pusiausvyrą (pirmame plane esantys sviestiniai kviečiai ir garstyčių užuolaidos papildo paletę).

Kuo labiau pradėjau gniuždyti oranžinę spalvą, tuo labiau supratau, kodėl: oranžinė tinka visur, kur tiktų raudona ar geltona, nes gerai… ji abi raudonos. ir geltona, aišku. Šiltesnėje kartoje jis taip pat gali vizualiai užpildyti medienos atspalvių poreikį kambaryje, o tai veikia kaip šilta erdvės siela. Jis gali būti švelnus arba švelnus, naudojamas nedideliais kiekiais kaip kviestinė žvaigždė arba visiškai valdyti kambarį kaip pagrindinę spalvą.

Manau, kad kažkur savo galvoje ir širdyje aš visada tai žinojau. Tai tiesiog sveikas protas. Tačiau išoriškai aš visada ištiesdavau delną kaip „Heisman Trophy“ laimėtojas, kad nepatektų į savo kambarius ar savo dizaino interjerą.

BET ORANŽINĖ YRA NAUJA JUODA (ir raudona, ir geltona, ir rožinė). Elle Woods galėjo teigti, kad tas, kuris sakė, kad oranžinė spalva yra nauja rožinė, buvo rimtai sutrikęs, bet aš prieštarauju, ponia Woods, remdamasi tuo, kad… jūs klystate.

Norėdamas įrodyti savo teiginį, pasidalinsiu keletu nuostabių kambarių, kuriuose oranžinė spalva yra pagrindinė spalvų paletės dalis. Aš padariau savo darbą ir ištraukiau visus atspalvius, kurie, mano manymu, sudarė spalvų paletę. Tikiuosi, kad tai bus naudinga tuo atveju, jei norite juos panaudoti savo namams arba tiesiog septynis kartus patvirtinti, kad oranžinė spalva veikia taip, kaip mes jai nepripažįstame.

Eime:

Mano žandikaulis dar tik atsigauna nuo gražios spalvų paletės Sam Villiers Design, sukurtos šiam kambariui. Jis toks šiltas, bet žaismingas, pagrįstas, bet drąsus. Tikra mėlyna ir oranžinė spalvų ratu yra skersai viena kitos, taigi, pagal vadovėlį, jos veikia, nors šiek tiek per nosį, jei paklausite manęs. Tačiau pakeitus dalykus, kad jie būtų analogiški žalsvai melsvai ir moliui, atrodo šiuolaikiškiau, netikėtai, bet natūraliau. Man patinka pridėti garstyčių geltonos spalvos per pagalvę kaip šiek tiek rūgšties, kuri pralaužtų sodrumą.

Sveikiname Dabitą, spalvų karalių. Šia nuotrauka dalinuosi ne pirmą kartą ir tikriausiai ne paskutinį. Mane tai labai traukia, nes tai yra įrodymas, kad galime atsisakyti tik saugesnių mėlynų, žalių ir smėlio spalvų naudojimo iki didelės sėkmės. Čia jo oranžinė aksominė sofa yra padengta spalva blokuojančia spalva, o ant sienos ir kilimėlio rožinis persikas yra suskaidytas su citrinų geltonumo, džinsinio audinio ir tamsiai mėlynos spalvos bei įvairiais žalios spalvos atspalviais. (Tikrai turėjau pridėti švelniai žalią spalvą į žemiau esančią spalvų paletę, bet man pritrūko vietos!). Pirmame plane esantis juodas stalas neleidžia daiktams jaustis per daug sacharino.

Dieve, ar man patinka ši nuotrauka (ir šie laiptai) iš Architecture Digest Germany? Pastebėjau, kad beveik bet kokios spalvos oranžinės spalvos derinimas su švelnia samanų žalia spalva man bus didelis „Pragaras taip“. Kad paletė būtų paprasta ir iškirpta, joje yra keletas grybų, taupių ir kremų, taip pat gražių šiltų ir labai grūdėtos medienos tonų, kurie tiesiogiai papildo meno kūrinio oranžinę spalvą.

Gerai, dabar aš rėkiu, kad man tai labai patinka. Būtent tokią nuotrauką man reikia žiūrėti kiekvieną dieną, kad įgaučiau drąsos nudažyti komodą ar įmontuotą spintelę drąsiu klementino atspalviu. Katie LeClercq čia sulaukia begalės plojimų. Ji genialiai pasirinko jį suporuoti su „House of Hackney“ tapetais, kurie suteikia daug smagių spalvų, su kuriomis galima vizualiai žaisti. O rotango Panton stiliaus kėdė su balto ąžuolo grindimis tikrai puikiai neutralizuoja kampą.

Ar tai ne tik šypsena paversta fizine erdve? Oranžinė, rožinė, mėlyna ir alyvuogių spalvos yra TOKIOS LAIMINGOS (bet visi Lizzie Green kambariai yra tbh). Oranžinė čia naudojama saikingai juostelėje ant suoliuko pagalvėlės, tačiau medžio atspalviai ant valgomojo kėdžių taip pat atkartoja spalvą.

Jei amžiaus vidurio dizainas mus ko nors išmokė, tai oranžinės spalvos ir gausybė riešutmedžio atspalvių visada pasiteisina. Atvirai kalbant, tu negali suklysti. Užuot įnešę per daug kitų spalvų, kaip dažnai būna šioje dizaino ir architektūros epochoje, likę baldai ir minkštos prekės yra gana neutralios, tik suteikia kažką, kas pralaužtų paletę per sienų meną. Chromo prisilietimas per toršerą jaučiasi kaip tik. (O, ir prašau, peržiūrėkite likusias šių namų, priklausančių kraštovaizdžio dizaineriui Richardui Unsworthui Sidnėjuje, Australijoje, nuotraukas. Tai toks nuostabus).

Jei mėgstate nusidėvėjusius ir tobulai sunkiasvorius, turite sekti žurnalą „Cabana“. Tai viskas, kas man patinka senojo pasaulio Europos dizaine. Tiesiog pažiūrėkite į plytelę šioje aukščiau esančioje vietoje. Man tiesiogine to žodžio prasme sloguoja (nors tikriausiai dėl to kaltas cinamono grahamo krekeris, kurį ką tik pamerkiau į popietės kavą). Oranžinė spalva, sumaišyta su rugiagėlių mėlyna (o tada ir alyvuogių žalia fone), atrodo kaip kažkas, kas ten galėjo egzistuoti šimtmečius arba kaip… dvejus metus. Jis yra šiltas, minkštas ir malonus akiai, tačiau yra visiškai prisotintas.

Taigi, aš turiu žinoti… ką jūs manote? Ar jūsų radare dabar oranžinė spalva kaip mano? Ar visada taip buvo? Ar galėtumėte tiesiog… niekada? Bet kuriuo atveju, tikiuosi, kad ši kelionė su manimi jums buvo smagu ir galbūt pasisemsite idėjų, kaip pažaisti paletėmis savo namuose. Atminkite, nežiūrėkite į save ar savo kambarius pernelyg rimtai. Pasilinksmink, gerai?

Palieku jums keletą puikių oranžinių gaminių jūsų namams, nesvarbu, ar norite šiek tiek pabarstyti žvakidę ar dubenį, ar esate parduoti ir norite nešioti oranžinį garbės ženklą su kilimėliu ar sofa.

Iki kito karto, draugai…

1. Spalvota piktograma 2 Oranžinė lemputė | 2. Sofa su petnešomis Luca Russet | 3. Deana rankų darbo keraminių puodų sodintuvas | 4. Hawkins New York Essential akmens masės indai | 5. Kres Flatweave kilimas | 6. TON 811 Caned Chair Persimmon | 7. Jones Clocks Studio sieninis laikrodis | 8. Safavieh Pyrra pagalvė | 9. Rankų darbo oranžinė keramikinė stalo lempa | 10. Perkins 5 Hook Rail persimonų spalva | 11. „Coco Round Smoked Amber Glass“ uragano žvakių laikiklis, didelis | 12. Bebo megzta antklodė

Atidarymo vaizdo kreditai: Jess Bunge dizainas ir stilius | Saros Ligorria-Tramp nuotrauka | Iš: Pertvarkymo perėmimas: Jess ilgai lauktas (mažos erdvės) gyvenamasis kambarys





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -