Seras Paulas Smithasžinomas dėl savo klasikinio siuvimo ir ikoniškos 40 spalvų „Signature Stripe“, susivienijo su Artek iš naujo įsivaizduoti tris klasikinius savo kolekcijos dizainus. Artek Reimagined Paul Smith apima: Išmatos 60, 100 ekranasir Paltų kabykla 109. Visada Alvar ir Aino Aalto gerbėjas, jis yra labai įkvėptas jų darbo ir įtakos šiuolaikinio dizaino srityje.
Išmatos 60 tikriausiai yra vienas iš ikoniškiausių XX amžiaus kūrinių. Sukurta 1933 m. Vyborgo bibliotekai, sukraunama taburetė akimirksniu atpažįstama. Dizainas buvo gaminamas iš aukštos kokybės suomiško beržo toje pačioje gamykloje, naudojant tą pačią techniką, daugiau nei 80 metų. Nuožulnus 60-ųjų taburečių šūsnis, gerai nusidėvėjęs, yra kažkas, ką dauguma iš mūsų prisimena iš susibūrimų salių ir susirinkimų vietų kaimynystėje. Neįtikėtinai atsparaus gaminio grožis yra tas, kad jie tarnauja labai ilgai – buvo žinoma, kad Aalto išmetė savo prototipus, kad paspartintų produkto testavimo procesą.
Nors Smith’s Signature Stripe yra 40 spalvų, Aalto dizaino santūrus pobūdis apribojo šio bendradarbiavimo apimtį iki keturių. Įspūdingi pamušalai, kurie įžūliai slepiasi po Smitho kostiumu, „Stool 60“ apačia nudažyta ryškia kobalto mėlyna spalva, o likusiuose komponentuose yra keturių spalvų dėmės.
Aalto buvo romantinio funkcionalizmo pradininkas, išlipęs iš tuo metu populiaraus tradicinio modernizmo baltos dėžės. Naudodamasis tuo, kas jo laikais buvo pažangiausi, lankstinta fanera baldų bendruomenėje nuolat populiarėjo. Svarbiausia buvo sanglauda – visoms jo pastatų ir baldų detalėms pirmiausia reikėjo atsižvelgti į jų gyventojų žmogiškumą. „Galima sakyti, kad architektūroje visada pasitaiko žmogiškų klaidų, o atidžiai stebint, tai yra būtina, nes be tokios klaidos neįmanoma išreikšti gyvenimo turtingumo ir teigiamų jo savybių“, – sakė produktyvus dizaineris.
100 ekranas buvo sukurtas 1936 m. ir iš pradžių buvo pagamintas su vienos spalvos beicais. Švęsdami Paulo Smitho ir Artek bendradarbiavimą, medines ekrano lentas puošia penkių skirtingų spalvų dėmės, kurios suteikia kūriniui miškiškesnę kokybę. Skirtingos dėmės išryškina gražius atspalvius skirtinguose spinduliuose, sukurdamos organišką spalvų peizažą tarp banguojančios ekrano užuolaidos.
The Paltų kabykla 108 yra dar vienas „Aalto“ elementas, taip pat sukurtas 1936 m. Jis buvo sukurtas kaip jo „naminių pagalbininkų“ serijos dalis, skirtas stovėti prie įėjimo, kad būtų galima laikyti paltus, krepšius ir viską, kas gali tilpti ant aukščiau esančios lentynos. Puikiai funkcionalus, supaprastintos ir aiškios linijos ir sudaro kalbą, stipriai susijusią su Artek principais. Paul Smith Coat Rack 109 versiją sudaro penkios beicų spalvos, palyginti su originalia vienos spalvos beica.
Visada mėgstantis rafinuotus spalvų purslus, Smithas prideda naujų šių standartų, kurie atgaivina susidomėjimą Artek kolekcija. Tvarumas yra pagrindinė Paul Smith prekės ženklo sudedamoji dalis, todėl atrodo natūralu pradėti nuo produktų, kurių niekada nereikės pakeisti.
„Artek“ išdidžiai saugo ir atnaujina daugybę senovinių „Aalto“ kūrinių, egzistuojančių visame pasaulyje. Ši iniciatyva, pavadinta 2-uoju ciklu, pradėta 2011 m., skirta suburti vartotojus, dizainerius ir kolekcionierius, kad jie įvertintų viską, ką „Artek“. Tai, kad šiandien yra tiek daug išlikusių kūrinių, byloja apie meistriškumą ir dėmesingumą kuriant visus kolekcijos kūrinius.
Kolekcija Artek Reimagined by Paul Smith šiuo metu yra prieinama oficialioje Paul Smith svetainėje, taip pat kai kuriose Paul Smith parduotuvėse.