Seras Paulas Smithasžinomas dėl savo klasikinio siuvimo ir ikoniškos 40 spalvų „Signature Stripe“, susivienijo su Artek iš naujo įsivaizduoti tris klasikinius savo kolekcijos dizainus. Artek Reimagined Paul Smith apima: Išmatos 60, 100 ekranasir Paltų kabykla 109. Visada Alvar ir Aino Aalto gerbėjas, jis yra labai įkvėptas jų darbo ir įtakos šiuolaikinio dizaino srityje.

Dvi sukrautos medinės Artek taburetės su mėlyna sėdyne ir lipdukais į viršų šiltame apšvietime. Matoma taburetė turi keturias pritvirtintas kojeles ir etiketes, nurodančius dizaino detales, atspindinčias Paulo Smitho įtaką.

Išmatos 60 tikriausiai yra vienas iš ikoniškiausių XX amžiaus kūrinių. Sukurta 1933 m. Vyborgo bibliotekai, sukraunama taburetė akimirksniu atpažįstama. Dizainas buvo gaminamas iš aukštos kokybės suomiško beržo toje pačioje gamykloje, naudojant tą pačią techniką, daugiau nei 80 metų. Nuožulnus 60-ųjų taburečių šūsnis, gerai nusidėvėjęs, yra kažkas, ką dauguma iš mūsų prisimena iš susibūrimų salių ir susirinkimų vietų kaimynystėje. Neįtikėtinai atsparaus gaminio grožis yra tas, kad jie tarnauja labai ilgai – buvo žinoma, kad Aalto išmetė savo prototipus, kad paspartintų produkto testavimo procesą.

Alvar Aalto taburetė 60, kiekviena koja nudažyta skirtinga spalva: ruda, geltona ir juoda.

Nors Smith’s Signature Stripe yra 40 spalvų, Aalto dizaino santūrus pobūdis apribojo šio bendradarbiavimo apimtį iki keturių. Įspūdingi pamušalai, kurie įžūliai slepiasi po Smitho kostiumu, „Stool 60“ apačia nudažyta ryškia kobalto mėlyna spalva, o likusiuose komponentuose yra keturių spalvų dėmės.

Alvar Aalto taburetė 60 su apvaliu viršumi ir trimis kojelėmis, kurių kiekviena nudažyta skirtinga spalva: tamsiai ruda, šviesiai smėlio ir juoda.

Alvar Aalto taburetė 60 lygiu viršumi ir trimis išlenktomis kojelėmis, iš kurių viena kitos spalvos.

Aalto buvo romantinio funkcionalizmo pradininkas, išlipęs iš tuo metu populiaraus tradicinio modernizmo baltos dėžės. Naudodamasis tuo, kas jo laikais buvo pažangiausi, lankstinta fanera baldų bendruomenėje nuolat populiarėjo. Svarbiausia buvo sanglauda – visoms jo pastatų ir baldų detalėms pirmiausia reikėjo atsižvelgti į jų gyventojų žmogiškumą. „Galima sakyti, kad architektūroje visada pasitaiko žmogiškų klaidų, o atidžiai stebint, tai yra būtina, nes be tokios klaidos neįmanoma išreikšti gyvenimo turtingumo ir teigiamų jo savybių“, – sakė produktyvus dizaineris.

Alvar Aalto taburetė 60 su mėlyna sėdyne ir trimis skirtingų spalvų kojomis (juoda, ruda ir šviesaus medžio). Apatinėje sėdynės pusėje yra etiketės ir parašas.

Iš arti Alvaro Aalto sukurtas taburetės 60 apatinės dalies vaizdas su keliais informaciniais lipdukais ir matomais mediniais komponentais.

Knygų lentyna užpildyta įvairiomis knygomis, kurią iš dalies užstoja medinė Paul Smith kambario pertvara su vertikaliomis lentjuostėmis. Kairėje pusėje iš dalies matoma kėdė iš Artek kolekcijos. Scena pasirodo gerai apšviestame kambaryje.

100 ekranas buvo sukurtas 1936 m. ir iš pradžių buvo pagamintas su vienos spalvos beicais. Švęsdami Paulo Smitho ir Artek bendradarbiavimą, medines ekrano lentas puošia penkių skirtingų spalvų dėmės, kurios suteikia kūriniui miškiškesnę kokybę. Skirtingos dėmės išryškina gražius atspalvius skirtinguose spinduliuose, sukurdamos organišką spalvų peizažą tarp banguojančios ekrano užuolaidos.

Alvar Aalto sukurtas akordeono stiliaus ekranas 100 su vertikaliomis skirtingų atspalvių juostelėmis.

Alvaro Aalto ekrano 100 vaizdas iš arti, kelios vertikalios įvairių atspalvių medinės lentos, išdėstytos viena šalia kitos.

Alvar Aalto ekranas 100 stambiu planu – vertikali medinė lentjuostė su kintančiais šviesiais ir tamsiais medienos atspalviais, parodanti natūralų grūdėtumą ir tekstūrą.

Alvar Aalto ekranas 100 su vertikaliomis įvairių atspalvių medienos juostelėmis, išdėstytomis lenkta, bangą primenančia struktūra.

Iš arti Alvaro Aalto ekrano 100 – skirtingų rudų atspalvių medinių lentų eilė, vertikaliai išdėstyta su etiketėmis ant dviejų lentų.

Alvar Aalto kabykla 109 su lentyna viršuje ir penkiais juodais metaliniais kabliukais apačioje.

The Paltų kabykla 108 yra dar vienas „Aalto“ elementas, taip pat sukurtas 1936 m. Jis buvo sukurtas kaip jo „naminių pagalbininkų“ serijos dalis, skirtas stovėti prie įėjimo, kad būtų galima laikyti paltus, krepšius ir viską, kas gali tilpti ant aukščiau esančios lentynos. Puikiai funkcionalus, supaprastintos ir aiškios linijos ir sudaro kalbą, stipriai susijusią su Artek principais. Paul Smith Coat Rack 109 versiją sudaro penkios beicų spalvos, palyginti su originalia vienos spalvos beica.

Alvaro Aalto 109 drabužių kabyklos vaizdas iš arti su Artek žyma apačioje.

Iš arti Alvar Aalto sukurtas klasikinio dizaino Coat Rack 109 su natūralaus medžio skersiniais ir lenkta vairu.

Minimalistinio dizaino Alvar Aalto paltų kabykla 109 su lenktu rėmu ir keliomis horizontaliomis juostelėmis rankšluosčiams laikyti.

Visada mėgstantis rafinuotus spalvų purslus, Smithas prideda naujų šių standartų, kurie atgaivina susidomėjimą Artek kolekcija. Tvarumas yra pagrindinė Paul Smith prekės ženklo sudedamoji dalis, todėl atrodo natūralu pradėti nuo produktų, kurių niekada nereikės pakeisti.

„Artek“ išdidžiai saugo ir atnaujina daugybę senovinių „Aalto“ kūrinių, egzistuojančių visame pasaulyje. Ši iniciatyva, pavadinta 2-uoju ciklu, pradėta 2011 m., skirta suburti vartotojus, dizainerius ir kolekcionierius, kad jie įvertintų viską, ką „Artek“. Tai, kad šiandien yra tiek daug išlikusių kūrinių, byloja apie meistriškumą ir dėmesingumą kuriant visus kolekcijos kūrinius.

Alvar Aalto drabužių kabykla 109 su lentyna viršuje ir penkiais metaliniais kabliukais apačioje, skirta montuoti ant sienos.

Kolekcija Artek Reimagined by Paul Smith šiuo metu yra prieinama oficialioje Paul Smith svetainėje, taip pat kai kuriose Paul Smith parduotuvėse.

Užaugusi Niujorke Arijai suteikė unikalų požiūrį į meną ir dizainą, nuolat siekdama pasinerti į naujus projektus. Aistringa kepėja, nerti ir makaronų gamintoja, rankų darbas ir asmeninis prisilietimas yra svarbiausias dalykas, kurį ji mėgsta pastatytoje aplinkoje. Už miesto ribų jai patinka vaikščioti pėsčiomis, važinėti dviračiais ir mokytis erdvės.



Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *