Viskas. Labai ačiū visiems, kurie pateikė atsiliepimų apie mūsų naujausią skaitytojų apklausą. Nors sulaukiame daug „Google“ lankytojų srauto arba žmonių, kurie tiesiog ateina dėl atskleidimo (ar karštų asmeninių paskalų), daugiau sužinoti apie jus (ir jūsų poreikius, norus ir suvaržymus) yra nepaprastai vertinga ir iš tikrųjų keičia verslą į gerąją pusę. . Kai kurie dalykai mūsų nenustebino (visiems čia patinka MOTO), tačiau daugelis atsakymų buvo tokie: „TIKRAI? arba „Gerai, oho“. Kaip ir visos skaitmeninės įmonės, esame lūžio taške ir asmeniškai, kaip verslo savininkė ir mama (kuri vis dar mėgsta būti dizaino tinklaraštininke), visada žongliruoju, kaip plėsti ir tobulinti verslą, išlaikant tvirtus ryšius su savo vyru. vaikai ir komanda. Tai ne visada lengva (ir beveik neįmanoma be geros komandos), ir aš taip džiaugiuosi galėdamas tai išsiaiškinti. Šiais metais ketiname pakeisti prekės ženklą ir atkurti svetainę – tai nėra pigus, lengvas ar greitas žygdarbis. Žinoma, laikas pažvelgti naujai, bet ką apie svetainę, į kurią norime pasinerti, jau nekalbant apie tai, kokio tipo namus, istorijas ir stilius norime papasakoti ir ištirti? Koks yra tikrasis tikslas ir senas didelis klausimas „KODĖL? Ir tiek daug atsakymų tikrai priklauso nuo jūsų, mūsų kasdienių skaitytojų. Tie iš jūsų, kurie tikrina tinklaraštį, mėgsta naujienas – tikrai negaliu pakankamai padėkoti, kad esate čia. Nors norime, kad prisijungtų ir pasiliktų naujų žmonių, vien tik dienoraščio programavimas „clickbait“ naudojimui niekada nebuvo mūsų iniciatyva, ir ši apklausa dar kartą buvo tokia informatyvi.
Paskutinis svetainės atnaujinimas buvo didelis ir sudėtingas, nes norėjau, kad tinklaraštis būtų labiau dizaino šaltinis – vieta, kur galima rasti visko, kas susiję su dizainu, dekoru, apsipirkimu, patarimais, bendruomene ir tt. Esu tikras, kad daugeliui žmonių tai buvo naudinga. kartais (įskaitant mane), bet galiausiai daugelis tų puslapių buvo mažiau spustelėti, o tada, kai reikalai pasikeitė su mano komanda, nustojome juos atnaujinti. Taigi, kai man buvo užduodami visi šie klausimai apie tai, kokios aš norėjau, kad naujoji svetainė būtų ir kokius pakeitimus iš tikrųjų noriu padaryti, jaučiausi pasimetęs ir sutrikęs. Jūsų apklausa atskleidė tiek daug informacijos ir, kas dar svarbiau, suteikė mums daugiau pasitikėjimo ir aiškumo. AČIŪ. Gerai, į apklausą – čia yra keletas svarbiausių dalykų, apie kuriuos, maniau, būtų smagu pabendrauti:
- Gavome tūkstančius atsakymų – 4 kartus daugiau nei paskutinėje skaitytojų apklausoje. WOW. AČIŪ. Kaip nuolatinis „pasiūlymų dėžutės“ žmogus, dėkoju jums 🙂
- 88% apklaustųjų yra namų savininkai. Tai nustebino ir mus – turbūt pagalvojome, kad kadangi Niujorke ir Los Andžele mūsų auditorija tokia didelė, nuomininkų buvo daugiau (o gal ir yra), bet bent jau tie, kurie užpildė apklausą, turi savo namus (tai taip pat prasminga, nes esate linkęs). kad tikrai rūpintųsi perdarymu ir dekoravimu, jei jaučiate, kad tai priklauso).
- 55,5% skaitytojų apsilanko kasdien; 4,1% apklaustųjų seka tik per socialinius tinklus. WOW. LABAI sunku neatsilikti nuo turinio visose platformose, todėl dažnai turime teikti pirmenybę savo laikui (ir jo atsisakyti). Dabar, žinoma, tai buvo apklausa tinklaraštyje, todėl tai bus labai daug tinklaraščio, bet visa tai mane LABAI nudžiugino. Aš esu tinklaraščio skaitytojas, o kasdien skaito tiek mažai. Nors žinau, kad mano IG turi 1 milijoną sekėjų, mes nuoširdžiai vertiname ir toliau vertinsime kasdienius tinklaraščio skaitytojus, kaip ir jūs mums suteikėte pirmenybę.
- Mūsų 5 populiariausių įrašų tipai yra šie: transformacijos prieš ir po (mėgsta 86 % auditorijos); renovacijos patarimai, apsipirkimo vadovai ir lengvi atnaujinimai (72%); sodybos atnaujinimas (70%); „pasidaryk pats“ projektai ar vadovėliai (60%); raundų (60 proc.). Kita vertus, sezoninės tendencijos/šventinio dekoravimo idėjos yra mažiausiai populiarus turinio tipas (10 proc.). Tai juokinga, nes tiek daug laiko ir pinigų praleidžiu dekoruodamas atostogas, o jos niekada „nepataiko“, o tai gerai, man patinka tai daryti. Tačiau apklausa tai patvirtino.
- Kalbant apie seriją, MakeOver TakeOver (MOTO) yra jūsų mėgstamiausias, surinkęs 56 % balsų. TAIP PAT. 🙂 Artimiausios antrosios vietos yra Design Agony (34 %), Fix it Fridays (32 %) ir Flea Market Finds (30 %). Aš turiu galvoje, jums nereikia manęs du kartus prašyti, kad galėčiau padaryti daugiau blusų turgaus radinių įrašų:)
- Skalėje nuo 1 iki 10 didžioji dauguma jūsų dizaino entuziazmą / žinias įvertino nuo 5 iki 8 (iš viso 72 %). Populiariausias įvertinimas? 7, pasirinko 25% jūsų. NUOSTABU. Žinote, jums rūpi, jums patinka dizainas ir norite sužinoti daugiau (TAIP).
- Daugiausiai domitės gyvenamaisiais ir šeimyniniais kambariais (88%), antroje vietoje virtuvės (63%), o trečioje – miegamieji (62%). PASTABA. Aš tikrai maniau, kad virtuvės bus #1.
- 70% jūsų nurodė „biudžeto suvaržymus“ kaip didžiausius iššūkius, susijusius su jų erdvių projektavimu (suprantama). 40% kaip iššūkį įvardijo tinkamų produktų pasirinkimą (galime padėti!); 36% nurodė laiko trūkumą (negalime padėti pridėti daugiau laiko, bet galbūt galime pabrėžti daugiau greitų transformacijų? Ant jo).
- 89 % jūsų pageidauja, kad interjero dizaino turinys būtų naudojamas tinklaraščio formatu (urra!). 51% mėgsta statiškas nuotraukas „Instagram“ (palyginti su tik 30% mėgstančių būgnų ir tik 4% mėgstančių „TikTok!“); 35% mėgsta naršyti Pinterest. 19 % pageidauja žiūrėti ilgos formos vaizdo įrašų turinį. Čia yra daug vietos augti – YAY.
- Stiliaus pasirinkimai nustebino! Mūsų auditorija teikia pirmenybę Scandi (47 %), Mid-Century (44 %) ir Traditional (38 %) dizaino stiliams. Mažiausias mėgstamiausias? Maksimalizmas (.3%), pereinamasis (.4%) ir eklektiškumas (.5%). Beprotiška, tiesa?
- Kalbant apie spalvas, matėme keletą raštų: 36% publikos puošiasi žemiškais tonais; 22% su ryškiomis / ryškiomis spalvomis; ir 22% su neutraliais. Mes ir toliau turėsime įvairių spalvų palečių – man jas patinka įvairiai.
- Žvelgiant į priekį, norėtumėte pamatyti daugiau senovinių ir antikvarinių baldų (65%), pigių (64%) ir ekologiškų / tvarių baldų (45,3%). Tik 10% jūsų nori pamatyti aukščiausios klasės kūrinius, tačiau 28% domisi individualiu / rankų darbo dizainu. Man asmeniškai tai labai įdomu ir šie atsiliepimai neabejotinai formuoja būsimą projektą, kurį pradedu iš jaudulio.
- Rinkdamiesi baldus ar dekorą 80% apklaustųjų pirmenybę teikia funkcionalumui ir patogumui; 77% pirmenybę teikia estetikai arba vizualiniam patrauklumui; o 59 % pirmenybę teikia kainai/kokybei. (Tik 5% pirmenybę teikia prekės ženklui ir tik 17% pirmenybę teikia tvarumui, o tai stebina). Atsakydami daugiau dėmesio skiriame asmeninėms apžvalgoms, produktų testavimui, atsiliepimams ir tikrai bandome iliustruoti, kada ir kodėl produktas yra tikrai labai geras.
- Kalbant apie „pasidaryk pats“, 71 % skaitytojų nori matyti nedidelio masto renovacijos projektus. 70 % nori pamatyti, kaip sprendžiame sudėtingas namų organizavimo problemas, o 55 % nori pamatyti daugiau lauko ar kraštovaizdžio projektų, susijusių su savo rankomis. Nors nesame didžiulis „pasidaryk pats“ tinklaraštis (telaimina Dieve tuos žmones, tiek daug darbo), aš visada noriu nuveikti daugiau, todėl tai yra naudinga norint sužinoti, kur turėtume sutelkti dėmesį, kai plečiamės.
- Tik 13% apklaustųjų išleidžia daugiau nei 4000 USD sofoms ir (arba) sekcijoms, o 70% išleidžia nuo 1500 USD iki 4000 USD. Tai didelė marža, bet yra tiek daug gerų sofų už mažiau nei 2500 USD (bet labai nedaug už 1 tūkst. USD), todėl gera žinoti, kad esame suderinti.
- Daugiau nei 50% skaitytojų teigė, kad jų įprastas valgomojo kėdės biudžetas yra mažesnis nei 200 USD už kėdę. 29% sakė, kad mokėtų iki 300 USD. 1,8% skaitytojų teigė, kad išleistų 600 USD ar daugiau už kėdę. SUTINKA. Valgomojo kėdės (nes jų reikia tiek daug) susikaupia per greitai.
- Kavos staliukai turėjo plačiausią biudžeto paskirstymą, ko ir tikėjomės. 24 % auditorijos norėtų išleisti mažiau nei 250 USD; 31 % savo biudžetą nurodo 250–400 USD; 18 % teigia, kad mokėtų nuo 400 iki 550 USD; 12 % siūlo išleidžia 550–700 USD; 7% ieško stalų nuo 700 iki 850 USD; ir, stebėtinai, 8,2% yra pasirengę mokėti daugiau nei 850 USD už stalą. TAIP ĮDOMI.
- Kaip dažnai keičiate namus? 10% skaitytojų kas mėnesį atnaujina savo namus; 27 % atnaujinama kas ketvirtį arba sezoniškai. 22% investuoja į naujus produktus tik esant būtinybei, 18% keičiasi kasmet, o 20% atnaujina savo namus kas kelerius metus.
- Mus tikrai šiek tiek nustebino jūsų geriausi baldų ir dekorų pardavėjai! Praėjusiais metais 67 % mūsų auditorijos pirko namų prekes iš Target (kaip ir tikėtasi), bet 51 % pirko iš Amazon! Tai įdomu, nes atsiliepimai, kuriuos gauname komentaruose, neatitinka tikrovės. Rodo, kad patogumas laimi daugeliu atžvilgių. 10 geriausių mažmenininkų: Wayfair Brands, Crate & Barrel, West Elm, Etsy, Anthropologie, Pottery Barn, World Market ir CB2. Tai apima aukščiau pateiktą biudžeto informaciją ir būtinai pabrėšime daugiau šių įperkamų prekių ženklų (jie taip pat yra mūsų mėgstamiausi).
- Tiems, kuriems patinka mūsų gyvenimo būdo/mados turinys – 56% teigia, kad jiems labiausiai padeda produktų apžvalgos ar rekomendacijos, po to seka greitos ir paprastos veidrodinės asmenukės iš manęs (40%), o aprangos idėjos iš EHD komandos (36%).
Atsakymuose buvo daug niuansų, kuriuos galėjome paversti veiksmingesniais, didesnio vaizdo medžiaga (spoileris: labiau susiję projektai). Sausio mėnesį sukanka 15 buvimo internete metų (tai yra apie 60 tinklaraščio metais) ir aš visada esu labai dėkingas, kad esu čia, kad čia yra mano komanda ir kad jūs esate čia. AČIŪ ir pažadu, kad laukia įdomių dalykų. xx
Atidarymo paveikslėlio autoriai: Kaitlin Green nuotrauka | Iš: Greita kelionė į tikslą: smulkmenos, kurios verčia mane jaustis gerai ir traukia kartu