Lygus tekstilinis paviršius susilanksto tik vieną raukšlę ir sukuria sluoksniuotą efektą, sugretindamas apvalius kraštus su tiesiais. Panašus į pagal užsakymą pagamintą drabužių konstrukciją Narinari kėdė – suprojektuotas Tiziano Guardini ir Luigi Ciuffreda apie „Guardini Ciuffreda“ studija dėl B&B Italija – primena dvigubą suapvalintą prancūzišką rankogalį, sukuriantį tai, ką galima apibūdinti tik kaip sartorinį, jutiminį potyrį. Jo origamio formos klostės sukuria sėdynę, nes paviršiai suteikia tūrį švelniai glostančią neigiamą erdvę ir sveikintiną apkabinimą. Fotelio apmuštos formos jausmingumą lemia dėmesys detalėms, atkartojantis aukštąją madą, sušvelnintas kuklia medžiagų palete.
Niuansuotas dizainas gali būti įtrauktas į dekoruotus dueto gyvenimo aprašymus: Guardini, turintis mados dizainerio patirties, ir Ciuffreda, daugiabriaunis, bendradarbiavęs su įvairiomis architektūros ir dizaino studijomis. Juos sieja istorija, prasidėjusi 2019 m., kai aistringa diskusija atskleidė bendrą estetinę kalbą, apimančią vingiuotas formas, lytėjimo audinius ir sodrius atspalvius. Nuo tada jie įkūrė savo daugiadalykę studiją, užsiimančią parodų dizainu, interjero architektūra ir tekstilės mokslu, vadovaudamiesi cirkuliariškumo ir tvarumo principais.
Ir ši galimybė bendradarbiauti su B&B Italia primena jų pirmąjį žingsnį į namų apstatymą. Dizaineriai suderino ir palaiko prekės ženklo gamybos vadovus, ypač Ambrogio Spotti, ir meno vadovą, Piero Lissoni, kuris įgyvendino koncepciją. Bendrovė didžiuojasi kryžminiu apdulkinimu, nes tai taikoma projektavimo procesui ir jų investicijoms į jaunus dizainerius.
Be kita ko, didžiausią įkvėpimą foteliui įkvepia Aetobatus Narinari, dėmėtasis erelis, paprastas jūros padaras, galintis sklandyti per vandenyno gelmes ir laužyti paviršių, kad elegantiškai lengvai gautų oro. „… Didingas baletas tarp dviejų pasaulių. Šis dvilypumas, gebėjimas gyventi ir įvaldyti du tokius skirtingus elementus sužavėjo ir vedė mus kuriant fotelį“, – sako kūrėjai. „Narinari fotelis atspindi šias savybes, sujungia jėgą ir subtilumą vienoje apgaubiančioje formoje.”
Sėdėjimas fotelyje apibūdinamas kaip pasveikinimo patirtis, kurią sustiprina apsaugos jausmas. Tobulos proporcijos ir gerai sukalibruoti matmenys leidžia sėdintiems įgaubtose skirtingose padėtyse.
Ten, kur laikas yra linkęs konspiruoti prieš mados dizainą, baldų gamyba suteikė Tiziano erdvės dar labiau įsigilinti į kiekvieną kėdės klostę. „Dirbti su prototipu buvo įdomu, panašiai kaip koreguoti manekeno drabužio formas“, – sako jis. „Jis apėmė kruopštų darbą ties kreivių jungtimis, formos prigludimu, pjūvių ir siūlių dizainu bei dėmesiu detalėms, pavyzdžiui, paslėptam užtrauktukui, dėl kurio fotelio užvalkalą galima nuimti.
Komanda įgyvendino savo viziją apie dramatišką kėdę, kurios medžiaga yra gryna, autentiška ir galinti išreikšti skulptūrinę formą. Dėl savo konsistencijos ir minkštumo, 100% neapdorotos vilnos veltinys suteikia norimą poetinį pasakojimą ir patobulintą jutimo patirtį. Be to, jo sudėtis leidžia lengvai taisyti ir vėl patekti į regeneracijos procesą.
Guardini ir Ciuffreda nagrinėjo meno ir dizaino pionierių Gaetano Pesce, Yohji Yamamoto ir Robert Morris kūrinius, siekdami ištirti įvairius veltinio pritaikymus ir jo materialinę reikšmę. Tačiau bene didžiausias jų laimėjimas – tai išraiškingos medijos istorijos papildymas.
Norėdami sužinoti daugiau apie Narinari kėdę, apsilankykite bebitalia.comarba norėdami sužinoti daugiau apie dizaino duetą, apsilankykite guardiniciuffreda2.cargo.site.