Sveikatos priežiūros ir technologijos santykiai praeina ilgai. Tiesą sakant, sveikatos priežiūra ir medicina yra sritys, kuriose technologinė pažanga padarė labiausiai matomą pažangą gerinant gyvenimo kokybę.
„HealthTech“ yra šiuolaikinis šios senos technologijos ir sveikatos sankirtos terminas. Remiantis Pasaulio ekonomikos forumu, tikimasi, kad 2025 m. Pasaulinė sveikatos technologijų rinkos dydis sieks 504 milijardus dolerių.
Dėl to vis daugiau įmonių kuria ir investuoja į sveikatos priežiūros technologijų sprendimus. „App Store“ ir „Google Play“ yra daugiau nei 350 000 sveikatos programų.
Tačiau norint sukurti tikrai įspūdingą produktą, reikia daug pastangų, planavimo ir strateginio mąstymo.
Šimtai startuolių, sutelktų dėmesį Sveikatos priežiūros sprendimai yra paleidžiami kiekvienais metais. Taigi, kaip jūsų produktas išsiskirs iš varžybų?
Skaitykite, jei norite sužinoti atsakymą, nes aptarsime, ko reikia, kad puiki idėja paversti sėkmingu sveikatos technikos produktu.
Kas yra „Healthtech“?
Sveikatos technologijos arba sveikatos priežiūros technologijos yra bet kuris IT įrankis ar programinė įranga, skirta tobulinti sveikatos priežiūros sistemas, tokias kaip:
- Ligoninės administracija
- Pacientų priežiūros technologija
- Vaistas ir narkotikų atradimas
- Visuomenės sveikatos valdymas
- Geriatrijos ir pagyvenusių žmonių priežiūra
- Robotika sveikatos priežiūros srityje
„Healthtech“ daugiausia dėmesio skiria esamų medicininių procedūrų tobulinimui, kuriant Nauji proveržiaiir sugalvoti naujų gydymo būdų. Be to, pažangių sveikatos priežiūros technologijų sprendimai taip pat pagerina sveikatos priežiūros verslo procesus.
Nors „Healthtech“ terminas buvo sugalvotas 2010 -ųjų pradžioje, idėja sukurti ateities sveikatos priežiūrą yra daug vyresnė.
Pagrindinės „Healthtech“ domenai
„HealthTech“ yra kylanti ir didžiulė laukas su keliais pasiūlymais po diržu.
Čia apžvelgiate kai kuriuos sveikatos priežiūros technologijų sprendimus, kurie paprastai siūlomi:
-
Telemedicina
„Telemedicine Solutions“ teikia nuotolines sveikatos priežiūros paslaugas per elektroninius ryšio kanalus. Pacientai ir gydytojai gali bendrauti internete gydymui, diagnozei ir konsultacijai su sveikata susijusiomis problemomis.
-
Vaistai pagal pareikalavimą
Tai kilimas Mobiliųjų programų kūrimo tendencijos. Daugelis pradedančių įmonių išleido programas, kurios vartotojams tiekia vaistus prie savo slenksčio, remdamiesi jų receptais ir detalėmis.
-
Paciento stebėjimas
Tam tikroms sąlygoms, tokioms kaip Alzheimerio liga ir demencija, reikia nuolat stebėti pacientus. Tokie pacientų stebėjimo įtaisai yra IOT sujungti nešiojami įtaisai, kuriuos lengva naudoti ir dėvėti. Jie kiekvieną akimirką tiria pacientus, renka duomenis apie savo gyvybiškai svarbius elementus ir analizuoja jų elgesį.
Tai suteikia globėjams informaciją realiuoju laiku. Jei prietaisas nustato kokią nors anomaliją, jis greitai įspės gydytojus.
-
Planavimo sistemos
Ligoninės ir klinikos naudoja kai kuriuos sveikatos priežiūros technologijų sprendimus, kad geriau valdytų savo susitikimus.
Ši programinė įranga padeda vartotojams rezervuoti savo susitikimus pagal pageidaujamus laiko tarpsnius. Be to, jie saugo ir sveikatos priežiūros paslaugų teikėjus, ir vartotojus, kurie įspėjo ir atnaujina savo paskyrimus.
-
AI varoma analizė
Sprendimų priėmimas yra labai svarbus gydant sveikatos būklę, pradedant prognoze ir baigiant chirurginėmis procedūromis.
„Healthtech“ įmonės įtraukia AI į sveikatos priežiūrą, kad padėtų medicinos specialistams priimti tikslus sprendimus.
Ar „Healthtech“ ir „MedTech“ yra tas pats?
Trumpas atsakymas yra ne. Daugelis žmonių vartoja „HealthTech“ ir „MedTech“ terminus pakaitomis, tačiau jie nėra visiškai vienodi.
„Healthtech“ yra platesnė sritis, apimanti visus Sveikatos priežiūros technologijų sprendimai pagerinti sveikatos priežiūrą. Kita vertus, „MedTech“ yra labiau specializuota sritis, susijusi su įranga ir medicinos prietaisais ligų gydymui ir diagnozavimui.
Pagrindinis buvęs dėmesys skiriamas paciento sveikatai, o pastarasis įgalina gydytojus ir specialistus pagerinti jų procedūras.
Keturi sveikatos priežiūros technologijų sprendimų sėkmės veiksniai
Pagrindiniai principai, dėl kurių produktas pasisekė rinkoje, yra įprasti įvairiose pramonės šakose. Tačiau kai kurie specifiniai sveikatos technikos veiksniai yra ypač svarbūs sveikatos priežiūros sektoriuje.
Atlikę išsamius tyrimus, mes surinkome šiuos keturis pagrindinius veiksnius, kurie daro „HealthTech“ produktą sėkmingai.
- Medicininis patikimumas
- Verslo modelis
- Paprastas naudojimas
- Rinkodara
-
Medicininis patikimumas
Sveikatos priežiūra yra kritinė sritis. Jums patikėta žmonių gyvenimai ir nėra mažai galimybių klaidoms. Todėl medicininis patikimumas yra būtinas norint nustatyti pasitikėjimą pacientais. Medicininis patikimumas yra aplinka, leidžianti pacientui jaustis saugiai, kad produktas yra:
- Saugus
- Reguliuojamas
- Tikslus
- Funkcinis
- Patikimas
Deja, 90% „HealthTech“ programų nepastebi šio pagrindinio aspekto, dėl kurio jų nesėkmė. Be medicininio patikimumo žmonės nesiryžta naudoti jūsų produkto.
Be to, jūsų produktas taip pat turi laimėti gydytojų patvirtinimą. Kadangi jie yra medicinos specialistai, jie nori įrodymais pagrįstų rezultatų ir mokslinio patvirtinimo, kad patvirtintų sveikatos priežiūros technologijų sprendimus ir rekomenduotų juos savo pacientams.
Norėdami nustatyti medicininį patikimumą „Healthtech“, imkitės šių veiksmų:
- Įtraukite medicinos ekspertus nuo pradžios ir gaukite atsiliepimų iš idėjos prie produkto pristatymo.
- Įsitikinkite, kad moksliškai tikslūs įrodymai patvirtina kiekvieną jūsų ieškinį ir funkciją.
- Parodykite klinikinius rezultatus, kad sukurtumėte savo sveikatos priežiūros sprendimo reputaciją.
Atminkite, kad patikimumas suteiks tiek paciento pasitikėjimo, tiek finansinės vertės.
-
Verslo modelis
Sėkmingą sveikatos priežiūros technologijų sprendimų verslo modelį sudaro penki elementai.
- Pajamų potencialas
- Augimo potencialas
- Problemų sprendimas
- Konkurencinis pranašumas
- Tvarumas
1.NERVINAS POBELIJA
Verslas veikia siekdama pelno. Net tie, kurie dirba tokiose altruistinėse pramonės šakose kaip sveikatos priežiūra, taip pat turi gauti pajamų.
Todėl geriausias būdas išlaikyti sveikatos priežiūros sprendimus finansiškai yra per „Razor“ ir „Blades“ verslo modelį.
Tokiu būdu galite sukurti patikimą nuolatinį pajamų srautą. Pvz., Jei jūsų produktas yra paciento stebėjimo įtaisas, užuot pardavęs jį už didelę kainą vieną kartą, parduokite jį už mažą kainą, bet turėdami mėnesinį prenumeratos mokestį už prieigos funkcijas.
Šis modelis yra idealus sveikatos priežiūros technologijų sprendimams, nes sveikatos priežiūra reikalauja nuolatinės diagnostikos ir nuolatinio pacientų gydymo.
Laikui bėgant uždirbsite tvarų pelną, o tai naudinga verslui ir pritraukti investuotojus.
2. Augimo potencialas
Sveikatos priežiūros įstaigoms paprastai reikia reikšmingų išankstinių investicijų. Štai kodėl sveikatos priežiūros technologijų įmonės turi greitai mastelį, kad parodytų rezultatus.
Turite užtikrinti šiuos dalykus, kad sveikatos priežiūros sprendimai būtų keičiami:
- Išplėsti operacijas skirtingose vietose.
- Pristatome naujas paslaugas, tokias kaip „Custom Healthcare Solutions“ jūsų produkte.
Investuotojams atgraso nuo investavimo į produktą, jei, jų manymu, trūksta augimo potencialo, nepaisant to, kokia gera idėja.
3. Problemų sprendimas
Sveikatos priežiūros technologijų sprendimai, išsprendžiantys realaus pasaulio problemą, turi būti tvirtos naujovės.
Kodėl žmonės naudotųsi jūsų produktu, jei tradicinė sveikatos priežiūra veikia tą patį darbą? Taigi, jūsų produktas turi pateikti į ateitį orientuotą alternatyvą tam, kas jau yra. Pvz., Jei produktas naudoja AI sveikatos priežiūros srityje, jis turi didesnę sėkmės tikimybę, nes AI ir mašinų mokymosi sprendimai yra naujausios naujovės, keičiančios visas pramonės šakas.
Be to, jūsų modelis turi turėti realaus pasaulio naudingumą ir įrodyti, kad jis veikia praktikoje, pavyzdžiui::
- Produkto įrodymas yra kompensuojamas.
- Glaudžiai bendradarbiaudami su ligoninėmis, paslaugų teikėjais ar farmacijos įmonėmis.
- Teikti pasikartojančias sveikatos paslaugas.
4. Konkurencinis pranašumas
„Healthtech“ verslo modeliai, siūlantys konkurencinį pranašumą, labiau linkę į sėkmę. Sveikatos priežiūros srityje vis dar dominuoja tradiciniai paslaugų teikėjai, nes jie turi institucinį pasitikėjimą ir pripažinimą.
Jūsų verslo modelis yra jūsų pasiūlymo dėl vertės dalis, skirta atskirti jūsų produktą nuo konkurentų pramonėje.
5. Tvarumas
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – etinis verslo modelio aspektas yra toks pat svarbus kaip ir jo finansinės ir konkurencinės dimensijos.
Sveikatos priežiūros technologijų sprendimai turėtų būti pagrįsti etika, orientuota į pacientą ir siekti sukurti ilgalaikę visuomenės vertę. Tai taip pat naudinga verslui, nes investuotojams traukia projektai, kurie prisideda prie didesnės naudos gaunant pajamas.
Paprastas naudojimas
Inovacijų teorijos sklaida yra pagrindinė rinkodaros ir technologijos koncepcija. Tai priskiria naujovių sudėtingumą kaip pagrindinį veiksnį, darantį įtaką jos priėmimui.
Kaip lengva naudoti produktą, palieka ilgalaikį įspūdį, o pirmasis įspūdis yra paskutinis įspūdis.
Pirmą kartą naudodamiesi „Healthcare Technology Solutions“ vartotojų patirtis yra labai svarbi nustatant, ar vartotojai ir toliau įsitrauks. Taigi jūs turite užtikrinti, kad jūsų produktas būtų paprastas, lengvai suprantamas ir greitai pateiks rezultatus.
Šiuo tikslu jūs turėtumėte aiškiai pasakyti apie šiuos klausimus:
- Kas yra jūsų vartotojai?
- Kokią problemą turėtų išspręsti produktas?
- Kokius veiksmus reikia imtis, kad patirtų vertę?
Be to, palaikančios medžiagos, tokios kaip DUK, vartotojo vadovai ir treniruočių medžiagos, būtų sklandesnis.
-
Rinkodara
Efektyvus sveikatos priežiūros technologijų sprendimų rinkodara apima rinkodaros ir pardavimo strategijas, dirbančias kartu. Pirmiausia supraskite savo tikslinę auditoriją ir tai, ar jie turi prieigą ir galimybes naudotis jūsų technologijomis.
Šiuo tikslu galite sukurti hipotetinį pirkėjo asmenybę. Pvz., Užduokite šiuos klausimus, kaip atrodo jūsų idealus klientas:
- Kokia jų demografija?
- Kokie yra jų motyvacija naudoti šį produktą?
- Kokie jų skausmo taškai?
- Kokie yra jų biudžeto apribojimai?
Tai nėra tik teorinės prielaidos; Jie padės jums suderinti jūsų pardavimo ir rinkodaros pastangas su tuo, kas iš tikrųjų svarbu auditorijai.
Be to, palaikykite pranešimų nuoseklumą visuose sąlyčio taškuose ir komandose. Net kai jūsų produktas padidėja ir auga, turėtumėte įtraukti vartotojų atsiliepimus į rinkodaros procesus, kad patobulintumėte savo strategiją pagal pokyčius laikui bėgant.
Išvada
„HealthTech“ yra jaudinanti pramonė, kuri vaidins gyvybiškai svarbų vaidmenį sveikatos priežiūros sprendimų ateityje. Tačiau daugelis kompanijų dar turi išsiaiškinti, kaip sėkmingai įsitvirtinti šioje srityje.
Sveikatos priežiūros technologijų sprendimų sėkmė nėra susijusi tik su puikia idėja. Tam reikia patikimumo, gerai parengto verslo modelio ir veiksmingos rinkodaros, kad būtų padarytas iš tikrųjų.
„Xavor“ yra pirmaujanti technologijų įmonė „HealthTech Solutions“. Mes sukūrėme pažangias sveikatos priežiūros technologijų sprendimus, įskaitant AI varomą robotiką pagyvenusiems žmonėms klientams JAV ir už jos ribų.
Pasiruošę atgaivinti savo „Healthtech“ idėją? Susisiekti su mūsų komanda (El. Paštas apsaugotas).