Fantastiška nevaržomo kūrybiškumo žaidimų aikštelė, kupina paveikslų, yra paslėpta nepretenzingame postindustriniame pastate Long Island City, Niujorko pakraštyje. Tai priklauso Jouffregyva prabangos paveldo įmonė ir apmušalų ateljė, kilusi iš Prancūzijos, kuri tapo Manheteno baldų dizaino, amatų ir tekstilės eksperimentų lopšiu. Jų neseniai parodyta vitrina pavadinimu L’èchokuri išlieka šiek tiek sklandi instaliacija, kai jų salonas ir biuras plečiasi iki šių dienų, simbolizuoja jų veiklos metodus, naudojančius istoriją kaip vadovą, leidžiantį naršyti eklektiškų klientų skonių, dizainerių poreikių, šiuolaikinių iššūkių ir neotradicinių metodų labirinte. Nors eismas paprastai yra dizaineriai su įžvalgiais klientais, yra daug ką įvertinti, kai klausia ne prekybos atstovai.

L’ÈCHO SHOWROOM: Adriana Castro ir Corina Durrego keramika Reflection I ir II; Drew Hart monolitai ir laivai; Edvardo Meade’o draperijų dizainas
Į tris scenas suskirstytas filmas „L’ècho“ prasideda, kai svečiai praeina pro sandėlio sienas ir už kuklios slenksčio, kur juos priima. Parodų salė tinkama, kad surengta kaip oficialus salonas. Jis nustato studijos tapatybę per vikrus apmušalų meistriškumo demonstravimas nuo sėdimų vietų iki sienų apmušalų ne tik atliekant įvairius estetinius išpildymus, bet ir atliekant komforto atvejo analizę. „Šia proga daugiausia dėmesio skyrėme natūralių medžiagų, kaip naujo gamybos standarto, reklamavimui, tuo pačiu konkrečiai parodydami, kad galime pasiekti tą pačią meistriškumo ir lengvumo kokybę, kurią anksčiau buvome nusistatę su sintetinėmis putomis“, – sako Jouffre dizaino direktorius. Tayloras Scottas Rossas. „Kuracija prisideda prie pokalbio tarp istorijos ir dizaino ateities. Svarbi šio dialogo dalis yra Enkevaskurio medžiagos yra Cocolok ir Taillok – sudarytos atitinkamai kokoso pluošto ir ašutų, gumuotų natūraliu lateksu.

„L’ÈCHO SHOWROOM“: „Blue Time“ rankomis austas Kimberly English menas; Taylor Scott Ross Echo Chair; „Studio Giancarlo Valle“ sofa narve; Henge klubo kėdės RRP x Jouffre; Pina kavos staliukas Gregory Beson, Kanzaso lempa Luke Malaney; Drew Hart monolitai ir laivai; Edvardo Meade’o draperijos; „Studio Luddite“ „Domus Sconces“.
Į šią vinjetę įtraukta „Cage Sofa by Studija Giancarlo Valle. Šis kūrinys gali pasigirti ikonine „austa“ ąžuolo struktūra, kurią jis dalijasi su savo 2021 m. „Cage Chair“ pirmtaku, ir sėdimomis dalimis, padengtomis pliušiniu alpakų kailiu. Sedalo. Netoliese esančioje žaismingoje Echo kėdėje, kurią sukūrė pats Rossas, naudojama Brukline įsikūrusi audėja ruka’s energinga Sophia Rose tekstilė, kuri kontrastuoja dvi spalvų per metmenis ir ataudą. Dalinai šios erdvės įtraukimas yra tekstūrinis siuvinėjimo bendradarbiavimas Atelier Lebuisson ir Jouffre, užpildantys architektūrines nišas abstrakčiomis, pulsuojančiomis bangomis, sukurtomis iš tvarių medžiagų. Paviršius dar labiau pabrėžia sudėtingas apšvietimas iš Studija Luddite įskaitant Dormus Sconces ir Stagg lempą.

„L’ÈCHO SHOWROOM“: „Blue Time“ rankomis austas Kimberly English menas; Taylor Scott Ross Echo Chair; „Studio Giancarlo Valle“ sofa narve; Pina kavos staliukas Gregory Beson; Drew Hart monolitai ir laivai; Edvardo Meade’o draperijos; „Studio Luddite“ „Domus Sconces“.

L’ÈCHO SHOWROOM: „Cycle Dance“ Romos kėdė, sukurta Combray Design; L’ècho Triptiko sienų siuvinėjimas pateikė Atelier Lebuisson
Tie, kuriems pasisekė, tiesiogine prasme žvilgtelėti už permatomų užuolaidų šydo, toliau patenka į gamybos aukštą, kur apie 60 pramonės veteranų, amatininkų ir dizainerių įneša savo įgūdžių kurdami nepakartojamus namų baldus. Produktyvumo ūžesį sušvelnina švelnus juokas, kai darbuotojai kryžmadulkės iš ateljė. Lankytojai keliauja per vykdomų projektų lauką, demonstruodami įvairius savoir-faire: tradicinius apmušalus, langų ir sienų apdailą, pelną ir medžio apdirbimą. Tolimiausiame kampe priešais uždarą parodų salę yra dar viena vinjetė, šį kartą geidžiamų sėdimų vietų apžvalga ant vienspalvio kraštovaizdžio. Paženklinta Ikoninisšios dalies galas yra dalis Jouffre kolekcinių vintažinių dizainų katalogo, kurie gali būti pakartotinai apmušti pagal užsakymą. Jame yra Jean Royère dizaino serija.

„L’ÉCHO ICONIQUE“: „Oeuf“ sofa, „Polar Bear“ kėdė ir „Croisillon“ kavos staliukas, kurį sukūrė Jean Royère
Galutinis ekranas yra dar vienas taikliai pavadintas kuravimas Dreamscapekuris yra įvyniotas Dedaras aksominis ir paslėptas šalia salono. Atėjusieji į šią intymią erdvę jaučiasi apsupti sodrių tekstūrų ir raminami kontrastingų spalvų, kurios jaučiasi ištrauktos iš iliustracijų, rastų pasakojimuose prieš miegą. Įspūdingiausias aspektas yra „Echo Bed“, sukurta paties Jouffre’o Nikki Bregmanpagamintas tik iš natūralių Enkevo medžiagų ir spalvos blokuotas naudojant Sedallo audinius. Jo didelės, stambios proporcijos susilieja su prislopintais geltonais ir pilkšvais tonais, kad skleistų eterinį švytėjimą, viliojantį žiūrovus trauktis į lovą.

„L’ÉCHO DREAMSCAPE“: Nikki Bregman „Echo Bed“; Luke’o Malaney’io kišenės šoninis staliukas; „Studio Luddite“ „Adler Sconces“; Rondo Hammered Martino Espinosos skulptūros; Dominion meno kūrinys, Kimberly English
Nuolat besivystanti paroda, pagrįsta tarpusavio priklausomybe ir ryšiais, yra įkūrėjo Charleso Jouffre’o misijos ir neįtikėtino kūrėjų bei mąstytojų, kurie yra savo disciplinų priešakyje, liudijimas. „Labai svarbu bendradarbiauti su dizaino balsais, kurie atitinka mūsų vertybes, iššūkį ir didina mūsų galimybes bei papildo mūsų savoir-faire“, – priduria Rossas. „Šiomis akimirkomis platesnės erdvės tampa tarptautinės bendruomenės švyturiu ir įamžina amatus tarpvalstybiniu mastu: realūs objektai akimirksniu virsta gilaus pasaulinio humanizmo liekanomis.
Norėdami sužinoti daugiau apie Jouffre Atelier galimybes ir bendradarbiavimą, apsilankykite jouffre.com.
Fotografavo Džozefas Kramas.