Biurų parkas Varšuvoje, Lenkijoje, yra gyvybingas Coca-Cola HBC būstinėsukurta studijos BIT KŪRYBINGAS. Eklektiškas interjerų derinys švenčia ikoninius įmonės gėrimų prekės ženklus, kuriuose gausu ikonografijos ir firminių spalvų, kurias iš karto atpažįsta visame pasaulyje.
Pagrindinė būstinė gali pasigirti daugiau nei 59 000 kvadratinių pėdų, išsidėsčiusi per tris aukštus, joje dirba iki 500 darbuotojų. Tokios medžiagos kaip ąžuolo mediena ir veltinis yra derinamos su grubiomis plytomis ir betonu, o tai sušvelnina pramoninio pastato išvaizdą. Tačiau dizaineriams paties gamintojo putojančių spalvų paletės buvo esminis dalykas, pagerinantis bendrą įmonės erdvės vaizdą.
„Coca-Cola“ raudona ir balta etiketė buvo logiškas atspirties taškas dėl pažįstamų elementų. Tačiau komanda nesiryžo padengti vietos tamsiai raudonu atspalviu, kuris gali būti suvokiamas kaip atšiaurus ar agresyvus, ypač judrioje darbo vietoje. „Norėjome žaisti su šiomis detalėmis neapkraudami darbuotojų“, – sako Jakubas Bubelis, BIT CREATIVE architektas. „Logotipo banga leido mums subtiliai nurodyti šį prekės ženklą ir gėrimą, kurį visi žino.
Architektai įkvėpimo sėmėsi ir iš silueto bei paties konteinerio. Pavyzdžiui, pripildyti buteliai yra įmontuoti į registratūrą, o spintelėse yra butelio formos rankenos. Kiti stiklo ar plastiko komponentai dažnai atsisakomi, todėl nusprendė juos įtraukti kūrybiškai – žmonių ir planetos laimėjimas. Klasikinės stiklo versijos buvo pagamintos į šviestuvus visame biure. Kasdieniai aliuminio butelių kamšteliai, paversti sieniniais elementais ir ženklais, suteikia įnoringo pojūtio.
Tai buvo iššūkis pasiekti tinkamą pusiausvyrą tokiame erdviame atviro plano biure. Tikslas buvo sukurti jaukią aplinką, mažinant triukšmą ir išlaikant privatumą. Darbo vietos sukonfigūruotos daugiausiai 12 žmonių, įrengtos paprastomis pertvaromis. Kabinos yra populiariausias baldų komplektas tarp darbuotojų, yra įvairių dydžių. Didesnės konstrukcijos, apkaltos medinėmis lentjuostėmis, vadinamos kotedžais. Šios vietos leidžia žmonėms mėgautis ramiu laiku per įtemptą darbo dieną.
Taip pat netrūksta paprastų zonų, skirtų atsipalaiduoti ir linksmintis. Sūpynės, pagamintos iš virvių ir medinių lentų, sukomponuotos prie samanų sienų, todėl į patalpas atnešama taip reikalinga žaluma. Kiekviename aukšte esančiose virtuvėse (turinčiose daug įmonės gėrimų) taip pat yra valgomojo zonos, kurios taip pat yra vietos, kur žmonės skatinami dalytis maistu ar prisiliesti prie bendradarbių.
Susitikimų salės yra tikras akcentas, kiekvienas dekoruotas taip, kad atspindėtų tam tikrą prekės ženklą. „Sprite“ kambarys dekoruotas citrusiniais, putojančiais citrinos ir laimo atspalviais. Monstrų kambarys, pavadintas energetinio gėrimo vardu, pulsuoja neoninėmis žaliomis lenktynių juostomis. Ant sienų išklotos riedlentininkų ir BMX lenktynininkų nuotraukos, o demonstracinio stalo pagrindas yra du blizgantys varikliai. O AdeZ kambaryje prie lubų pritvirtintas stalas. Atitinkami vaizdai ir formos primena pasirinktus gėrimus unikalioje aplinkoje. „Kai esate biure, jaučiate Coca-Cola, laimingą dvasią“, – pažymi Bubelis.
Norėdami sužinoti daugiau apie šį ir kitus BIT CREATIVE projektus, apsilankykite bitcreative.info.
Fotografavo BIT CREATIVE.