Lozanoje įsikūręs dizaineris Renaud DeFrancesco Visada domėjosi, kaip eksperimentavimas dažnai lemia didelį proveržį, o Charleso ir Ray Eameso suformuota faneros kojų atplaiša yra puikus pavyzdys. „Tai yra pagrindinis momentas tiriant materialias naujoves ir formą“, – sako Defrancesco. „Lenkdami ir sluoksniuodami fanerą, jiems pavyko suteikti jai stiprumą ir kreivumą, paversdami ją kažkuo funkcionaliu ir elegantišku“.

DeFrancesco įgijo pramonės ir produktų dizaino bakalauro laipsnį, o jo šeimos palaikymas buvo būtinas, kai jis pradėjo savo kelionę. Jis su jaunatvišku veržlumu kreipėsi į savo ankstyvąsias koncepcijas, eskizuodamas kiekvieną dieną. Tačiau jo pirmoji komisija pažymėjo svarbų poslinkį. Kai jis suprojektavo architekto durų rankenų seriją, jo aistra tapo profesija.

Renaud DeFrancesco \\\ Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

Šis Šveicarijos dizaineris įkūrė savo pavadinimų firmą 2018 m., Bendradarbiaudamas su vietiniais amatininkais, kad sukurtų kūrinius, kurie subalansuotų šiuolaikinę estetiką ir esminę funkciją. Ne tik pabrėždamas sezoninius paleidimus, bet ir nuolat meta iššūkį išankstinėms nuostatoms, pradedant nuo asmens santykių su objektais ir baigiant poveikiu aplinkai.

Kiekvienas projektas siūlo skirtingą „Defrancesco“ patirtį, kuri kredituoja kūrybinių protų komandą, padėdamas jam atgaivinti savo idėjas ir įgyvendinti bandymus bei klaidas. Jis subalansuoja pagarbą tradicijoms su ateities linkme, vadovaujant naujų technologijų.

Nesvarbu, ką jis dirba, DeFrancesco džiaugiasi kiekviename projektavimo proceso etape. „Nuo pradinių tyrimų iki bendradarbiavimo, lankytojų apsilankymo ir pagaliau laikant gatavą daiktą mano rankose, kiekvienas etapas atneša savo energiją“, – pažymi jis. „Bet turbūt pati maloniausia dalis yra tai, kad šie daiktai randa vietą kažkieno namuose ir kasdieniame gyvenime“.

Šiandien „Renaud DeFrancesco“ prisijungia prie mūsų penktadienį penktadienį!

Didelė pramoninio metalo krosnis, suprojektuota „Renaud DeFrancesco“, stovi už darbo stalo laikymo įrankių, apsauginių pirštinių, stiklinio indelio ir metalo iškarpų.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

1. Amatų meistriškumas

Šis vaizdas buvo užfiksuotas stiklo gamintojo dirbtuvėse. Krosnies spindesys, rankų ritmas, formuojantis medžiagą, ramią koncentraciją. Amatininkai mane giliai įkvepia. Mano darbe būtina tiesiogiai kontaktuoti su amatininkais, kurie suteikia formą neapdorotai. Kiekvienas susitikimas atveria duris į naują pasaulį, kupiną žinių, gestų ir tradicijų, kurias galima užginčyti, persvarstyti, įsivaizduoti. Būtent šiuose mainuose idėjos įsišaknijo ir išauga į kažką tikrai prasmingo.

Balta plokštelė su spalvingais geometriniais maisto gabalėliais, žalios ir raudonos spalvos padažo taškeliais ir mažais žolelių garnyrais, meniškai išdėstytais ant baltos staltiesės, Renaud DeFrancesco stiliaus.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

2. Maistas

Maistas yra dar vienas puikus įkvėpimo šaltinis. Gastronomijos pasaulyje yra tiek daug kūrybiškumo, ir mane žavi tai, kaip virėjai derina tekstūras, spalvas, ritualus ir prisiminimus į vieną jutimo patirtį. Kaip ir dizaine, tai yra apie ką nors gražaus, naudingo ir kupino ketinimo sukurti. Geras valgis, kaip geras daiktas, lieka jūsų galvoje dar ilgai po to, kai praėjo akimirka.

Vynuogynai su tvarkingomis eilėmis driekiasi iki ramaus ežero po mėlynu dangumi su išsklaidytais debesimis; Įkvėpta Renaudo DeFrancesco, scena užfiksuoja ramią grožį, o per vandenį matoma tolima kranto linija.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

3. Gamta

Gamta visada buvo prieglobstis ir įkvėpimo šaltinis. Man pasisekė gyventi gražiame regione, apsuptas ežerų, miškų ir kalnų. Aš turiu savo mėgstamiausias vietas, kur einu kvėpuoti, apmąstyti ir vėl prisijungti. Atsitraukimas nuo „Daily Rush“ leidžia aiškiau pamatyti dalykus, pastebėti detales, modelius ir energijas, kurios maitina mano kūrybinį procesą. Gamtoje viskas turi savo ritmą, savo harmoniją ir tai aš bandau paversti savo darbu.

„Renaud DeFrancesco“ suprojektuotas modernus koridorius yra stiklinė siena kairėje, demonstruojantys žalius medžius, o akmens siena su įrėmintais ekranais linijomis dešinėje. Koridorius veda kviečiantį natūralią šviesą.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

Aš labai žaviuosi Hiroshi Sugimoto darbu. Jo santykiai su šviesa žavi. Jo kūriniuose yra rami, beveik meditacinė jėga – rami jėga, kuri man rezonuoja. Turėjau galimybę aplankyti jo „Odowara“ meno fondą Japonijoje, ir tai buvo tikrai judanti patirtis. Šviesa taip pat vaidina pagrindinį vaidmenį mano praktikoje: kiekvienam mano kuriamam objektui reikia, kad jis atgyja, atskleisti jo gylį, tekstūrą ir buvimą. Sugimoto požiūris man primena, kad šviesa yra ne tik techninis elementas, bet ir emocijos, atmintis ir harmonija.

Didelės šviesios spalvos pjuvenų krūvos, laikomos patalpose, kai šiek tiek pjuvenų išsibarstę ant žemės priekyje, sukelia tekstūruotą estetiką, dažnai randamą Renaud DeFrancesco darbe.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

5. Medžiaga

Medžiaga dažnai būna ten, kur viskas prasideda man. Tai žavi ir vadovauja kūrybiniam procesui. Tai, kas mane pirmiausia užfiksuoja, yra tai, kaip medžiaga reaguoja: kaip ji sugauna šviesą, kaip ji įgauna formą ar kaip ji vis dar gali jus nustebinti. Kartais įkvėpimas kyla iš tokio paprasto kaip pjuvenų krūva. Tai buvo „Briket“ atskaitos taškas, projektas, gimęs iš idėjos suteikti vertę tam, kas paprastai atmetama. Aš, kaip dizaineris, tikiu, kad turime atsakomybę pergalvoti savo išteklių naudojimą, dirbti su tuo, kas jau yra aplink mus, ir, kai įmanoma, gaminti vietoje. Pamiršta medžiaga gali atverti duris visiškai naujam projektavimo būdui su intelektu, pagarba ir vaizduotėje.

„Renaud DeFrancesco“ darbai:

Maža, cilindrinė išmatos su keturiomis vertikaliomis kojomis, suprojektuotos Renaud DeFrancesco ir pagaminta iš šviesos, smėlio medžiagos, dedama ant žemės, padengtos smulkiajame, smėlio spalvos pjuvenose.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

Brikas
„Briket“ išmatos yra novatoriškas darbas, kurio centre yra pakartotinis medienos atliekų panaudojimas, ypač pjuvenų. Puvenos ne tik gaminamas dideliais kiekiais, bet ir turi įvairių perdirbtų naudojimų, įskaitant medines granules, naudojamas šildymui.

Todėl aš įsivaizdavau baldą, kuriame išmatų funkcija yra tik laikinoji būsena. Sukurtas su devyniomis kojomis ir neturint cheminių priedų ar metalinių komponentų, kiekviena „Briket“ išmatų dalis gali būti visiškai perdirbta per ugnį, kad būtų galima šildant.

Išmatų gamybos procesas yra paprastas: pjuvenos suspausta kartu su bulvėmis, o tai yra dar vienas natūralus komponentas, kurį iššvaistė maisto pramonė. Bulvių krakmolas naudojamas kaip natūralus segtuvas.

Pasaulyje, susiduriančiame su energijos iššūkiais ir susirūpinimu aplinkosaugoje, „Briket“ išmatos yra priminimas apie mūsų atsakomybę sumažinti atliekas ir maksimaliai padidinti išteklių efektyvumą. Išmatos naudoja medienos atliekas, kad būtų sukurta ekologiška baldai ir 100% perdirbami.

Renaudo DeFrancesco medinis dėklas su išpjaustytu centru turi žalią obuolį, raudoną obuolį ir kriaušę ant balto stalo šalia uždaros knygos.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

Grandinė
„Fruit Bowl“ grandinė siūlo paprastą ir originalų būdą, kaip kiekvieną dieną rodyti vaisius. Įkvėptas marmurinių bėgimų, jis prideda žaismingą, tačiau subtilų prisilietimą prie jūsų interjero, tuo pačiu išlikdamas elegantiškas ir funkcionalus.

Pagaminta iš ąžuolo ar klevų, prieinamų įvairių formų, jis kruopščiai pagamintas apsaugotose dirbtuvėse Šveicarijoje, pabrėžiant vietinį meistriškumą.

Naudodamiesi grandine, jūsų vaisiai yra gražiai rodomi, todėl prie jūsų stalo suteikia natūralų ir estetinį prisilietimą. Šis centras taip pat gali būti naudojamas kaip „Sundries“ dėklas.

Asmuo, laikantis ir sukdamas baltą briaunotą Renaudo DeFrancesco pipirų malūnėlį, išpildamas antžeminius pipirus ant juodo paviršiaus.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

Cheffy
Cheffy yra pipirų ir druskos malūnų tvarkymo tyrimų rezultatas. Objekto forma, galinti prisiminti virėjo skrybėlę, leidžia gerai sukibti net ir silpnesnėms rankoms. Suapvalinta forma ant objekto viršaus tampa viena su delnu.

Idėją dirbti su šiuo straipsniu kilo mano senelis, kuris man visada sakydavo, kad sunku paversti pipirų malūną, nes nėra gero sukibimo ir kad elektrinių pipirų gamyklos nekonkuruoja su mechaninėmis. Štai kodėl aš pažvelgiau į šį kasdienį produktą, tyrinėdamas įvairius jo tvarkymo būdus ir padarydamas jį kiek įmanoma ergonomiškesniu, tuo pačiu suteikdamas įdomią išvaizdą virtuvei.

Prekė tampa būtina virtuvėje ir valgomajame. Įrengtas keraminis mechanizmas, Cheffy yra galingas ir patvarus. Natūralios spalvos ant objekto sukelia pagardus.

Medinėje lentynoje pavaizduotas įrėmintas abstraktus „Renaud DeFrancesco“ atspaudas, skaidri vaza su žaliais monsteros lapais, stiklinė indas su smėliu ir žalias smėlio smėlio smėlio laikrodis.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

Les maîtres du temps
Visuomenėje, kurioje laikas yra vis tikslesnis ir visur, pamirštame skirti laiko apmąstymui. Priblokšti daiktų, mes nebeatliekame laiko juos įvertinti.

Kaip ir siluetai, apsirengę stiklu, „Maîtres du temps“ („laiko meistrai“ prancūziškai) abejoja mus, kaip suvokti laiką, kai mes suteikiame laiką ir vertę.

„Maîtres du temps“ yra asimetrinių smėlio laikrodžių, kurie praskiedžioja laiką su kiekvienu manipuliavimu, serija. Judančios karoliukai sužavi akis ir hipnotizuoja ją, skatindami stebėti ir įvertinti objektą, kuris atskleidžiamas kaip vaza ar taurė.
Kiekvienas smėlio laikrodis yra rankomis išpūstas dirbtuvėse Šveicarijoje. Vystymasis buvo bendradarbiavimas su stiklo gamintojais, siekiant patikrinti jų žinių ribas.

Renaudo DeFrancesco su juodu pakabuku su raudona virve kabo nuo betoninių lubų virš laiptų su mediniu turėklu.

Nuotrauka: „Renaud DeFrancesco Studio“ sutikimas

Sunline
Kolekcija „Sunline“ yra pagaminta iš perdirbtų aliuminio profilių – Šveicarijos prekės ženklo KOV specialybės, pabrėžiančios jo įsipareigojimą tvarumui. Išspaudos, įkvėptos vėsinančių šviesos diodų pelekų, yra anoduoti, kad lempas būtų išskirtinis, tuo pačiu leidžiant pasirinkti spalvas, kad būtų galima optimaliai pritaikyti. Lempos turi rafinuotą pramoninę estetiką, kuri bet kokiam interjerui suteikia unikalų stiliaus įspūdį.

Šio bendradarbiavimo rezultatas yra lempų serija, pagaminta Šveicarijoje, trimis skirtingais formatais: pakabos ir dvi grindų lempos su skirtingomis apšvietimo sistemomis. Kiekviena saulės linijos dalis yra skirta maksimaliam patvarumui, nes visi komponentai lengvai keičiami.

Anna Zappia yra Niujorke įsikūrusi rašytoja ir redaktorė, turinti aistrą tekstilei, ir ją dažnai galima rasti mados parodoje arba apsipirkti daugiau knygų. Anna rašo penktadienio penkių stulpelį, taip pat komercinį turinį.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -