Skaitmeninė transformacija apima skaitmeninių technologijų integravimą į kiekvieną verslą ir iš esmės keičia jos veikimo būdą. Šioje revoliucijoje Salesforce plėtra yra priekyje, teikdama visus įrankius ir galimybes, kurių verslui reikia sėkmingai šiame skaitmeniniame amžiuje.

Skaitmeninė transformacija apima skaitmeninių technologijų integravimą į kiekvieną verslą ir iš esmės keičia jos valdymą. Šios revoliucijos metu „Salesforce“ pirmauja, teikdama visus įrankius ir galimybes, kurių įmonei reikia sėkmingai šiame skaitmeniniame amžiuje.

„Salesforce“ plėtros vaidmuo skaitmeninėje transformacijoje

  1. Klientų duomenų centralizavimas

Norint tinkamai įtraukti ir valdyti klientus, būtinas pilnas vaizdas į klientą. „Salesforce“ siūlo centrinę platformą, jungiančią visus skirtingus klientų informacijos šaltinius, kuri naudojama kuriant 360 laipsnių kiekvieno kliento vaizdą.

„Customer 360“ iš „Salesforce“ yra galimybių rinkinys, kuriuo įmonės gali:

Centralizuoti duomenis apie klientus: rinkti ir užfiksuoti klientų informaciją iš kelių šaltinių, pvz., pardavimo, rinkodarapaslauga ir socialinė žiniasklaida.

Sukurkite klientų profilius: Kurkite turtingus, skirtingus konkrečių klientų profilius, įskaitant demografinę, pirmenybių ir pirkimo istorijos informaciją.

Klientų segmentavimas: Klasifikuojami klientai pagal bendras savybes, siekiant sutelkti rinkodaros pastangas ir pritaikyti pasiūlymus.

Įžvalgos generavimas: Analizuokite iš klientų surinktus duomenis, kad nustatytumėte tendencijas, galimybes ir tobulinimo sritis.

  1. Pagerinkite klientų įtraukimą

„Salesforce“ supaprastino klientų bendravimą ir sąveiką su savo funkcijomis, įskaitant:

CRM: Ryšių su klientais valdymas ir sąveikos sekimas bei pardavimo procesų automatizavimas

Rinkodaros automatizavimas: Personalizavimas, švino puoselėjimo automatizavimas ir našumo stebėjimas rinkodaros srityje

Klientų aptarnavimo automatizavimas: Savitarnos parinktys ir palaikymo užklausų automatizavimas su atvejo sprendimo stebėjimu.

Šių sprendimų panaudojimas užtikrina didesnį klientų pasitenkinimą, stiprėja lojalumas ir taip didinami pardavimai.

  1. Operacijų ir verslo procesų supaprastinimas

Salesforce plėtros paslaugos gali lengvai integruoti su esamomis sistemomis ir įrankiais. Tai gali padėti organizacijoms įvairiais būdais, pavyzdžiui, supaprastinti darbo eigą, naudojant efektyvesnius verslo procesus geresnėje darbo eigoje.

Padidintas darbo eigos automatizavimas: Automatizuokite ilgas ir pasikartojančias užduotis, kurios eikvoja brangų laiką, pvz., potencialių klientų generavimą, galimybių įvertinimą, užsakymų apdorojimą ir pan.

Geresnis duomenų valdymas: Galima išlaikyti duomenų konsolidavimą ir jų tikslumą.

Ataskaita / analizė: Galima parengti individualizuotas ataskaitas ir lentas, kad būtų galima sekti KPI ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus.

Taigi našumas didėja, nes sąnaudų mažinimas pagerina efektyvumą ir supaprastina operacijas bei verslo procesus.

„Salesforce“ produktai skatina augimą

  1. „Salesforce Sales Cloud“.

„Salesforce Sales Cloud“. yra visas CRM paketas, kuris supaprastina pardavimo procesą ir padidina pajamas. Kai kurios pagrindinės funkcijos aprašytos toliau:

Švino valdymas: užfiksuokite, kvalifikuokite ir puoselėkite potencialius klientus, kad taptumėte klientais

Pardavimų prognozė: Tiksliai numatyti pardavimo pajamas ir nustatyti potencialias augimo sritis

Dujotiekio sekimas: Galimybė vizualizuoti pardavimo vamzdynus, sekti našumą ir galimai pastebėti kliūtis.

  1. „Salesforce Marketing Cloud“.

„Salesforce Marketing Cloud“ suteikia rinkodaros specialistams prieigą prie automatizavimo, el. pašto, socialinių ir personalizavimo galimybių įrankių rinkinio. Funkcijos apima:

Rinkodara el. paštu: leidžia vykdyti kampanijas su asmeniniu ryšiu ir stebėti našumo rodiklius.

Socialinių tinklų rinkodara: Tai apima ryšį su klientu ir suteikia galimybę įvertinti kiekvienos kampanijos poveikį.

SMS: Tikslinės žinutės siunčiamos tiesiai į klientų telefonus

Personalizavimas: padeda pateikti pritaikytą turinį pagal klientų pageidavimus ir veiksmus.

Kliento kelionės žemėlapis: vizualizuokite kliento kelionę ir nustatykite tobulinimo sritis.

  1. „Salesforce Service Cloud“.

„Salesforce Service Cloud“ integruoja visas klientų aptarnavimo sąveikas, teikdama visapusę platformą. Kitos pagrindinės funkcijos apima:

Ai valdomi pokalbių robotai: Automatizuokite klientų aptarnavimo užklausas naudodami DI pokalbių robotai ir teikti pagalbą visą parą.

Žinių bazės: Kurkite savitarnos portalus ir žinių bazes, kad klientai galėtų rasti atsakymus į kai kuriuos savo klausimus.

Bylų tvarkymas: veiksmingai stebėkite ir stebėkite klientų aptarnavimo atvejus.

  1. „Salesforce Commerce Cloud“.

„Salesforce Commerce Cloud“ yra tvirta platforma, naudojama internetinėms parduotuvėms kurti ir valdyti. Jo pranašumai apima:

Sklandi B2B/B2C patirtis: Kurkite patirtį, pritaikytą tiek verslo, tiek asmeniniams pirkėjams.

Mastelio keitimas: palaikykite didesnį srautą ir didesnį augimą nepakenkiant našumui.

Integracija su kitais „Salesforce“ produktais, tokiais kaip „Sales Cloud“, „Marketing Cloud“, „Service“. Debesų integracija Tai galima lengvai padaryti, kad būtų pasiekta vieninga klientų patirtis.

Verslo iššūkiai, kuriuos galima išspręsti per „Salesforce“.

Nors iššūkiai versle yra aiškus dalykas, kartais jie gali būti labai sudėtingi. Laimei, „Salesforce“ yra tam, kad padėtų įveikti tokias kliūtis jūsų verslo sėkmei.

Yra daugybė išsamių rinkinių, kurie padeda pagerinti procesą supaprastinant operacijas, gerinant santykius su klientais ir netgi sprendžiant įprastas problemas.

Toliau pateikiami pagrindiniai iššūkiai, kurie gali turėti įtakos „Salesforce“ plėtrai:

Ryšių su klientais valdymo (CRM) iššūkiai

Viena iš labiausiai išsiskiriančių verslo savybių gali būti santykių su klientais valdymas. Jei nekontroliuosite santykių, nukentės klientų pasitenkinimas ir lojalumas.

Išsklaidyta klientų informacija: Dauguma organizacijų susiduria su sunkumais tvarkydamos klientų informaciją, kuri skleidžiama per skirtingas sistemas ir komandas.

Prastas klientų aptarnavimas: Tinkama informacija apie jūsų klientą tinkamu laiku yra būtina norint užtikrinti gerą klientų aptarnavimą.

„Salesforce Customer 360“ yra platforma, suteikianti įmonėms klientų duomenų centralizavimą ir 360 laipsnių vaizdą apie klientą.

„Customer 360“ suteikia galių gerinti klientų aptarnavimą ir efektyviai palaikyti santykius su klientais, kad būtų užtikrintas aukštas pasitenkinimo lygis.

Rinkodara ir potencialių klientų generavimo iššūkiai

Rinkodara ir potencialių klientų generavimas yra svarbiausi verslo augimo elementai. Maža investicijų grąža atgraso įmones nuo tolesnių investicijų, o tai lemia augimo stagnaciją.

Nenuoseklus prekės ženklas: Gana sunkus iššūkis palaikyti nuoseklius pranešimus apie prekės ženklą įvairiuose rinkodaros kanaluose. Jei tai daroma netinkamai, pranešimai gali būti painūs ir nesudominti jūsų klientų.

Neefektyvus švino puoselėjimas: Potencialūs klientai gali būti lengvai paverčiami lojaliais klientais efektyviai puoselėjant potencialius klientus. Dažnos klaidos yra praleisti tolesni veiksmai, nesusijęs turinys ir nesugebėjimas sekti potencialių klientų visame pardavimo kanale.

Personalizavimo trūkumas: Dauguma bendrųjų rinkodaros pranešimų nepavyksta. Neįmanoma sukurti rinkodaros turinio, pritaikyto jūsų tikslinei auditorijai klientų duomenis.

„Salesforce Marketing Cloud“ ir „Sales Cloud“ yra stiprūs įrankiai, padedantys įmonėms įveikti aukščiau išvardytas problemas ir pagerinti rinkodaros pastangas. Tai padeda generuoti aukštos kokybės potencialius klientus ir padidinti jų IG.

Duomenų analizė ir sprendimų priėmimo iššūkiai

Duomenys dabar tampa vertingesni strateginiams sprendimams priimti ir augimo veiksniams. Be to, šios analizės nenaudojimas gali trukdyti organizacijai laiku reaguoti į pokyčius ir priimti tinkamus sprendimus.

Duomenų rezervuarai: Duomenų rezervuarai reiškia duomenis, kurie yra izoliuoti keliose sistemose, skyriuose ar platformose. Šie silosai riboja laisvą informacijos srautą, o tai sukuria neišsamią ir pasenusią informaciją.

Sudėtingos ataskaitos: Organizacijos retai sulaukia tikslių ir laiko reikalaujančių ataskaitų. Dauguma paprastų ataskaitų teikimo metodų apima gana sudėtingą formulę ir duomenų filtrą, todėl procesas yra labai sudėtingas ir linkęs į klaidas, todėl brangūs ištekliai nukreipiami nuo augimą skatinančių iniciatyvų.

Nuspėjamosios įžvalgos: Tai vienas iš pagrindinių šiuolaikinės duomenų analizės ramsčių. Tai padės nustatyti naujas galimybes ir numatyti ateities tendencijas.

Analitika ir duomenys „Cloud“ iš „Salesforce“ gali supaprastinti ataskaitų teikimą automatiškai rinkdama duomenis ir pateikdama tinkinamas realiojo laiko prietaisų skydelius. Įdėjus minimalias pastangas, sukuriamos išsamios įžvalgos, kurias galima įgyvendinti, kad organizacijos galėtų sutelkti dėmesį į strateginį planavimą ir vykdymą.

Tinkinimo ir plėtros iššūkiai

Kiekvienas verslas yra unikalus, todėl pagrindiniai sprendimai gali būti nepakankamai patenkinti konkrečios pramonės šakos verslui keliamų iššūkių, tikslų ir klientų reikalavimų.

Todėl, jei bus priimti griežti sprendimai, organizacijos gali nukentėti dėl neefektyvumo, naudoti sprendimus ir nepakankamai panaudoti savo priemones.

Mastelio keitimas: Kadangi bet kokio verslo veikla auga didėjant dydžiui, duomenų kiekis didėja kartu su įmone. Taigi, jei sistemos nesugeba tinkamai išplėsti mastelio, įmonė gali patirti nuostolių ir susidurti su kliūtimis, kuri galiausiai turi migruoti arba investuoti į brangius naujus sprendimus.

Duomenų saugumas ir atitiktis: Didėjanti duomenų privatumo taisyklių tendencija iškėlė poreikį išlaikyti tvirtą duomenų saugumą ir atitiktį kaip svarbiausią prioritetą. Tai dar labiau sustiprina sugriežtintas tikrinimas, kaip įmonės tvarko neskelbtiną informaciją.

API ir integravimas: Iššūkis, susijęs su skirtingų sistemų integravimu, dažnai kyla dėl duomenų sinchronizavimo problemų ar net saugumo rizikos, dėl kurios tokios sistemos gali būti nesuderinamos. Tai sukelia netinkamus duomenų formatus, trikdo darbo eigą ir lėtina operacijas.

„Salesforce“ siūlo savo klientams saugius ir stiprius, debesimis pagrįsti sprendimai atitinkantis visų reikalavimus. Pasinaudokite tokiais sprendimais, kad išspręstumėte bet kokius savo verslo iššūkius, kad skaitmeninės transformacijos iniciatyva veiktų. Čia pasirodo Xavoras.

„Xavor“ yra pirmaujantis „Custom Salesforce“ plėtros paslaugų partneris, teikiantis savo klientams pritaikytus sprendimus pagal kliento poreikius ir padedantis jiems gauti maksimalią naudą iš savo investicijų.

Išvada

Bet kokiam verslui, kuriam reikia pertraukti senų platformų pančius, reikia skaitmeninės transformacijos.

Didžiausią CRM rinkos dalį valdo „Salesforce“, kuri garsėja tuo, kad talpina efektyviausius skaitmeninės transformacijos įrankius. Tai gali padėti įmonėms pasiekti sėkmės.

Naudodami skirtingus Salesforce plėtros siūlomus sprendimus, turite visus įrankius ir lankstumą, kad galėtumėte prisitaikyti, diegti naujoves ir klestėti atitinkamoje pramonės šakoje, nesvarbu, ar tai būtų mažmeninė prekyba, sveikatos priežiūra, finansai ar švietimas. Su „Salesforce“ šiame skaitmeniniame amžiuje žengiame priekyje.

Kaip a „Salesforce“ diegimo įmonėXavor sėkmingai valdė ir įgyvendino šimtus projektų įvairių sektorių verslui.

Nuo mažų įmonių iki „Fortune 500“ įmonių – naudojome savo individualias „Salesforce“ plėtros paslaugas, kad pasiektume patenkinamus rezultatus iš įvairaus klientų portfelio.

Mums būtų labai malonu padėti jums atlikti veiksmingą ir ekonomišką „Salesforce“ skaitmeninę transformaciją, kuriai vadovaus mūsų sertifikuoti ekspertai.

Jei jums reikia papildomos pagalbos, galite susisiekti su mumis el (apsaugotas el. paštu). Suplanuosime nemokamą konsultacijų sesiją, kad išsiaiškintume, kaip Xavor gali jums padėti šiuo klausimu.





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -